Timisoara, vazuta prin ochii bloggerilor.Cum vor acestia sa promoveze brandurile orasului de pe Bega

timisoara,reflexie in apa

“Timisoara are multe lucruri frumoase, dar putin promovate” – este ideea de la care au pornit mai multi timisoreni, pentru a scoate in evidenta orasul de pe Bega si in mediul online.

Bloggerii din Timisoara au adoptat un model de succes, implementat la Cluj, pentru a promova pe internet brandurile locale. Aceasta initiativa va reuni 16 bloggeri veniti din mai multe orase ale tarii, plus alti zece din Timisoara, care vor vizita mai multe branduri din Timisoara. Dupa ce vor afla totul despre acestea, bloggerii vor raspandi in mediul online povestea lor. Pe langa patru societati comerciale, in Timisoara Brands Tour au fost incluse si patru echipe sportive, precum si Asociatia Timisoara Capitala Culturala.


Timisoara Brands Tour este evenimentul care isi propune sa scoata la iveala parti importante din motorul economic al orasului si incearca sa arunce o raza de lumina asupra unor branduri care au influentat si inca influenteaza soarta Timisoarei”, isi descriu bloggerii timisoreni, proiectul.


Evenimentul s-a bucurat deja de doua editii la Cluj, acolo unde bloggerii Zicu si Florica au reusit sa isi adune toti prietenii din mediul virtual, pentru a merge in vizita la companiile din oras. Cum Timisoara nu se lasa mai prejos la capitolul “mandrie”, proiectul a fost adoptat si in Vestul tarii.


Prin Timisoara Brands Tour incercam sa promovam turismul, brandurile din oras si cultura. Pe langa proiectul de la Cluj, noi am inclus si echipele sportive si o asociatie culturala, pentru ca si acestea au povesti frumoase de spus”, a declarat Cristina Putan, una dintre organizatoarele evenimentului.

Citește și
branduri
Brandurile care, alaturi de Apple si Google, sunt pe lista celor mai distrugatoare companii din lume
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO


Dupa fiecare vizita, bloggerii vor scrie povestile pe care le-au auzit, pentru a-i convinge pe cititori ca Timisoara este frumoasa, ca este un oras care are multe de spus si de vizitat.


Evenimentul va debuta joi, 11 aprilie, cand bloggerii timisoreni, dar si cei veniti din alte orase, il vor cunoaste pe primarul Nicolae Robu. In aceeasi zi, acestia vor avea ocazia sa discute cu sportivii si conducatorii echipelor de baschet si de fotbal, precum si cu cei care se ocupa de promovarea Timisoarei pentru a deveni Capitala Culturala Europeana.

Articol recomandat de sport.ro
Sportivul care și-a ucis iubita, prima apariție după ce a fost eliberat! Cum arată Oscar Pistorius după 9 ani de închisoare
Sportivul care și-a ucis iubita, prima apariție după ce a fost eliberat! Cum arată Oscar Pistorius după 9 ani de închisoare
Citește și...
Reclame controversate care erau cat pe ce sa ingroape brandurile. GALERIE FOTO
Reclame controversate care erau cat pe ce sa ingroape brandurile. GALERIE FOTO

In 2009,DDB Brazilia a creat o reclama pentru World Wildlife Fund,in care zeci de avioane se indreptau spre turnurile gemene.

Brandurile care, alaturi de Apple si Google, sunt pe lista celor mai distrugatoare companii din lume
Brandurile care, alaturi de Apple si Google, sunt pe lista celor mai distrugatoare companii din lume

Una dintre cele mai prestigioase universitati din lume a intocmit un clasament al brandurilor care-si “omoara” concurenta.

Recomandări
Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață
Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață

Fostul președinte Ion Iliescu este oficial suspect în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie '90 pentru infracțiuni contra umanității.  

Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom
Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom

La Slănic, în Prahova, craterul din centrul orașului s-a adâncit cu 20 de centimetri și nimeni nu poate spune dacă surparea se va opri.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă
Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.