Timisoara, vazuta prin ochii bloggerilor.Cum vor acestia sa promoveze brandurile orasului de pe Bega
“Timisoara are multe lucruri frumoase, dar putin promovate” – este ideea de la care au pornit mai multi timisoreni, pentru a scoate in evidenta orasul de pe Bega si in mediul online.
Bloggerii din Timisoara au adoptat un model de succes, implementat la Cluj, pentru a promova pe internet brandurile locale. Aceasta initiativa va reuni 16 bloggeri veniti din mai multe orase ale tarii, plus alti zece din Timisoara, care vor vizita mai multe branduri din Timisoara. Dupa ce vor afla totul despre acestea, bloggerii vor raspandi in mediul online povestea lor. Pe langa patru societati comerciale, in Timisoara Brands Tour au fost incluse si patru echipe sportive, precum si Asociatia Timisoara Capitala Culturala.
“Timisoara Brands Tour este evenimentul care isi propune sa scoata la iveala parti importante din motorul economic al orasului si incearca sa arunce o raza de lumina asupra unor branduri care au influentat si inca influenteaza soarta Timisoarei”, isi descriu bloggerii timisoreni, proiectul.
Alegeri 2024
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
15:30
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spuneau sondajele de opinie despre candidați în urmă cu 6 luni și ce arată acum
14:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
Evenimentul s-a bucurat deja de doua editii la Cluj, acolo unde bloggerii Zicu si Florica au reusit sa isi adune toti prietenii din mediul virtual, pentru a merge in vizita la companiile din oras. Cum Timisoara nu se lasa mai prejos la capitolul “mandrie”, proiectul a fost adoptat si in Vestul tarii.
“Prin Timisoara Brands Tour incercam sa promovam turismul, brandurile din oras si cultura. Pe langa proiectul de la Cluj, noi am inclus si echipele sportive si o asociatie culturala, pentru ca si acestea au povesti frumoase de spus”, a declarat Cristina Putan, una dintre organizatoarele evenimentului.
Dupa fiecare vizita, bloggerii vor scrie povestile pe care le-au auzit, pentru a-i convinge pe cititori ca Timisoara este frumoasa, ca este un oras care are multe de spus si de vizitat.
Evenimentul va debuta joi, 11 aprilie, cand bloggerii timisoreni, dar si cei veniti din alte orase, il vor cunoaste pe primarul Nicolae Robu. In aceeasi zi, acestia vor avea ocazia sa discute cu sportivii si conducatorii echipelor de baschet si de fotbal, precum si cu cei care se ocupa de promovarea Timisoarei pentru a deveni Capitala Culturala Europeana.