Miliardarii din Liga a IV-a! Fanii lui ASU Poli isi ajuta echipa cumparand produse si consumand bere
ASU Poli a strâns aproape un miliard de lei vechi din vânzarea produselor promoţionale. Timişorenii au de astăzi şi propria bere.
Echipa adoptată de fanii lui Poli în vara anului trecut se ţine tare din punctul de vedere al popularităţii în Timişoara. ASU Politehnica are, la unele meciuri, mai mulţi spectatori decât cealaltă „Poli”, din prima ligă, iar devotamentul fanilor alb-violeţi se poate vedea şi din sumele încasate într-un singur an de către clubul ce evoluează în Liga a IV-a.
Pe lângă faptul că suporterii dau bani din buzunarul lor la fiecare meci, acasă şi în deplasare, pentru premierea jucătorilor, ASU Politehnica a mai făcut rost de fonduri prin vânzarea de tricouri de joc, fulare, eşarfe sau alte produse cu însemnele Politehnicii. Suporterii au lansat şi un magazin online în acest an, iar suma totală încasată din vânzări, de la înfiinţarea echipei până azi, este 97.220 de lei, adică aproape un miliard de lei vechi, bani frumoşi pentru un club care anul trecut juca în eşalonul al cincilea.
Fanii vor bea pentru binele echipei
Astăzi va fi lansată oficial berea „Drojbere”, o băutură produsă de o fabrică de bere din Timişoara, care poartă însemnele alb-violeţilor. Berarii au semnat un contract pe un an cu echipa din Liga a IV-a, conform căruia banii de pe urma primilor 100 de litri de bere vânduţi în fiecare lună vor ajunge la ASU Politehnica. Dacă fanii vor bea cu spor din această bere albă nefiltrată în viitorul apropiat, e posibil ca acest contract să fie renegociat, în beneficiul echipei.
Au fani şi peste ocean
Magazinul online al Politehnicii a fost lansat în luna iulie a acestui an. În trei luni, fanii au vândut pe această cale marfă în valoare de circa 8.000 de lei. În afara cumpărătorilor din Timişoara şi din judeţul Timiş, s-au mai făcut comenzi din Bucureşti şi din judeţele Caraş-Severin, Ilfov, Alba, Suceava, Hunedoara, Prahova, Bihor şi Sibiu. Au mai cumpărat produse ale alb-violeţilor oameni din următoarele ţări: Germania, Olanda, Danemarca, Austria şi Canada.
ACS Poli, zero la marketing
Situaţia la clubul timişorean care joacă în Liga I este total opusă. ACS Poli nu are un magazin de prezentare,iar şefii acestui club nici nu se grăbesc să scoată bani din imaginea echipei, unul dintre motive fiind acela că încă aşteaptă să îşi atribuie palmaresul şi culorile societăţii patronate de Marian Iancu.
Ripensia, un alt club timişorean aflat în ascensiune, în ciuda faptului că acum joacă în liga a cincea, se descurcă destul de bine. Galben-roşii au şi ei un magazin online lansat în urmă cu două luni. Până acum, „Ripi” a vândut marfă în valoare de peste 3.000 de lei.
Ce a vândut ASU Poli din toamna lui 2012, pana acum
Produs Preţ Sumă totală
704 tricouri de joc 70 49 280
200 fanioane mici 12 2 400
434 eşarfe 30 13 020
486 fulare 30 14 580
353 tricouri bumbac 35 12 355
146 căni 20 2 540
450 plicuri stickere 5 2 920
5 curele 25 125
Total 97.220 lei.
Sursa: Pro TV
Etichete: bani, produse, bere, vanzari, marketing, echipe, ASU poli,
Dată publicare:
23-10-2013 10:15