Frauda cu guler alb. Schema prin care oameni de top din companii mari scoteau dintr-un foc 80.000EUR
Toti sefii companiei "Astra", un fost manager la Vodafone, dar si multe alte persoane sunt in audieri la serviciul furturi auto. Anchetatorii cred ca acesti oameni cu gulere albe fac parte dintr-o retea care inscena disparitia unor autoturisme scumpe.
Dimineata, Wilkins Lee, fost director la Vodafone Romania, a primit vizita surpriza a politistilor de la furturi auto.
Anchetatorii l-au insotit pana la sediu pentru declaratii.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Mai precis, autoritatile spun ca in 2010 cetateanul britanic si-ar fi vandut masina, un Porsche Cayenne, cu cel mult 18 mii de euro unor hoti de masini. Acestia au scos autovechiculul din tara si i-au gasit un alt proprietar tocmai in Siria. Dupa ce au incheiat tranzactia si au obtinut 40 de mii de euro, s-au intors acasa cu actele in original si cheile.
Cu acestea, Wilkins Lee s-a prezentat apoi la politie si a reclamat furtul. Ulterior a mers la asigurator, in cazul lui "Astra", si a cerut despagubirile cuvenite prin polita Casco. A luat astfel 86 de mii de euro.
Cei care se ocupa de dosar au date conform carora, cu toate ca existau suspiciuni cu privire la producerea furtului, asiguratorul nu ar fi efectuat toate verificarile si a platit despagubirea fara probleme. Ca urmare, intreaga conducere de la Astra Asigurari a fost chemata la audieri.
Politistii de la furturi auto vorbesc despre o retea in care ar fi implicate 18 persoane. 5 masini scumpe: de la Porsche Cayenne, Audi Q7 si Toyota Landcruiser, toate cu motoare de capacitate cilindirca mare, pe benzina, ar fi urmat acelasi traseu catre Siria, Iordania si Irak. De fiecare data posesorii au incasat bani foarte multi de la asigurari.