Experiment StirileProTV. Cat de greu e sa gasesti intrarea pe cea mai moderna autostrada din Romania

×
Codul embed a fost copiat

Avem o autostrada moderna, cu trei benzi pe un sens, dar nu o gasim daca vrem sa circulam pe ea. Vorbim despre A3, soseaua de mare viteza Bucuresti - Ploiesti.

Nu sunt indicatoare, iar GPS-ul ii indruma pe soferi spre locul unde drumul n-a fost terminat. Cu atatea probleme nu este de mirare ca soferii prefera tot DN 1, decat sa se rataceasca pe la marginea Capitalei.

Stirile PRO TV au facut un experiment, ca sa vedem cat de usor ajungem pe A3.

Pentru a ajunge pe autostrada A3 din Bucuresti, fie ca intrati pe Soseaua Andronache, fie ca o luati pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti, sau intrati din Pipera, trebuie sa ajungeti pe soseaua de centura. Cum ajungeti pana aici? Va descurcati, intrebati in stanga si in dreapta, pentru ca nu prea exista indicatoare rutiere.

Dupa ce am renuntat sa mai cautam indicatoare, am intrebat GPS-ul care ne-a dus in Otopeni. Apoi, ne-a cerut sa viram dreapta.

Citește și
gropi pod autostrada
Asfaltul unui pod al autostrazii Arad-Timisoara, crapat inainte de receptia lucrarilor
Doi milionari din Iași, loviți în plin de insolvența Nordis, după ce au cumpărat 181 de apartamente

Dupa ce ati parcurs cativa kilometri prin Otopeni, apoi prin Tunari, ajungeti intr-o intersectie si trebuie sa opriti la indicatorul STOP. Aici va ganditi pe unde trebuie sa o luati ca sa ajungeti pe autostrada.

Norocul soferilor este nea Catalin, care vinde pui de gaina pe marginea drumului.

Daca urmam indicatiile GPS-ului, mergem drept, pentru ca pe harta drumul se va intersecta cu A3. Ghinion insa! Soseaua trece pe deasupra autostrazii si nu exista nicio bretea care sa va scoata pe drumul de viteza, care deja se transforma in "fata Morgana". Asa ca trebuie sa intoarceti.

In sfarsit, ajungem la sensul giratoriu care ne scoate pe centura si apoi pe autostrada Ploiesti. Insa trebuie sa ghicim pe unde trebuie sa o luam, pentru ca nu e exista decat un indicator pe care scrie centura Bucuresti, dar nu spune ca in dreapta vom ajunge si pe autostrada a3.

Aceste probleme ii descurajeaza pe soferi sa foloseasca noua autostrada, care este mult mai putin circulata fata de Drumul National 1.

Comisar Dumitru Carstea, sef birou A3: "Ar mai trebui multe, incepand de de la spatiile de servicii, indicatoare, nodurile rutiere, dar astea nu mai tin de noi".

Compania Nationala de Drumuri ar trebui sa gaseasca solutii, insa nu a vrut nici sa raspunda nici la intrebarea noastra, de ce lucrarile de finalizare la autostrada stau pe loc, desi sunt bani.

Mai lipsesc aproximativ 6 kilometri din A3, iar pe santier nu se misca nimic. Decat niste oi care traverseaza mereu santierul. putem spune insa ca lipseste cea mai importanta parte din aceasta autostrada, cea vare va face ca A3 sa porneasca din oras si nu de pe centura.

Singura veste buna pentru cei care reusesc sa ajunga pe Autostrada 3 Bucuresti-Ploiesti este ca peste doua saptamani indicatoarele cu restrictiile de viteza vor fi scoase si se va putea circula de la un capat la celalalt cu 130 de kilometri pe ora.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Arbitră de 24 de ani din Turcia suspendată pe viață după ce a apărut într-un sex tape cu un fost arbitru FIFA!
FOTO Arbitră de 24 de ani din Turcia suspendată pe viață după ce a apărut într-un sex tape cu un fost arbitru FIFA!
Citește și...
Autostrada de 130 mil euro cu gropi inainte de receptie. In ce stare e podul de pe Arad - Timisoara
Autostrada de 130 mil euro cu gropi inainte de receptie. In ce stare e podul de pe Arad - Timisoara

Romania este, cu siguranta, tara tuturor posibilitatilor. Pe un pod construit in toamna, ce trece peste autostrada Arad - Timisoara, asfaltul a crapat din cauza terasamentului care s-a lasat. Si asta inainte ca o comisie sa faca receptia lucrarilor.

Asfaltul unui pod al autostrazii Arad-Timisoara, crapat inainte de receptia lucrarilor
Asfaltul unui pod al autostrazii Arad-Timisoara, crapat inainte de receptia lucrarilor

 Crapaturi pe sute de metri in asfaltul podului care trece peste autostrada Arad-Timisoara si face legatura intre localitatile Sagu si Hunedoara Timisana.

Zgonea: Ultima data cand am vorbit cu Oprescu imi cerea sa treaca cu o autostrada pe sub Parlament
Zgonea: Ultima data cand am vorbit cu Oprescu imi cerea sa treaca cu o autostrada pe sub Parlament

Presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, a declarat luni ca ultima data cand a discutat cu primarul Capitalei, Sorin Oprescu, acesta ii cerea sa "treaca" cu o autostrada pe sub Palatul Parlamentului.

Recomandări
Doar 1.100 de români au declarat la ANAF că dețin case și mașini scumpe. Statul speră să obțină un total de 70 milioane lei
Doar 1.100 de români au declarat la ANAF că dețin case și mașini scumpe. Statul speră să obțină un total de 70 milioane lei

Doar 1.100 de români au declarat la ANAF că dețin case și mașini scumpe. Asta după ce, din primăvară, a fost introdusă o taxă suplimentară - o taxă pe lux - pentru cei care au case de peste 500.000 de euro și mașini mai valoroase de 75.000 de euro.  

Lista finală a candidaților pentru alegerile prezidențiale din România. Sunt 14 candidați, dintre care 4 independenți
Lista finală a candidaților pentru alegerile prezidențiale din România. Sunt 14 candidați, dintre care 4 independenți

Biroul Electoral Central a stabilit cum va arăta buletinul de vot pentru pentru primul tur al alegerilor prezidențiale din 24 noiembrie.

„A fost o mică atenție, atât. Nici nu i-a refuzat”. Nelu Tătaru ar fi primit între 100 și 500 de lei mită
„A fost o mică atenție, atât. Nici nu i-a refuzat”. Nelu Tătaru ar fi primit între 100 și 500 de lei mită

Fostul ministru al Sănătății Nelu Tătaru este acuzat de procurorii anticorupție de luare de mită în formă continuată. Medic chirurg la Spitalul din Huși, el ar fi luat de la peste o sută de pacienți bani, între 100 și 500 de lei, ouă și găini.