Experiment StirileProTV. Cat de greu e sa gasesti intrarea pe cea mai moderna autostrada din Romania

×
Codul embed a fost copiat

Avem o autostrada moderna, cu trei benzi pe un sens, dar nu o gasim daca vrem sa circulam pe ea. Vorbim despre A3, soseaua de mare viteza Bucuresti - Ploiesti.

Nu sunt indicatoare, iar GPS-ul ii indruma pe soferi spre locul unde drumul n-a fost terminat. Cu atatea probleme nu este de mirare ca soferii prefera tot DN 1, decat sa se rataceasca pe la marginea Capitalei.

Stirile PRO TV au facut un experiment, ca sa vedem cat de usor ajungem pe A3.

Pentru a ajunge pe autostrada A3 din Bucuresti, fie ca intrati pe Soseaua Andronache, fie ca o luati pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti, sau intrati din Pipera, trebuie sa ajungeti pe soseaua de centura. Cum ajungeti pana aici? Va descurcati, intrebati in stanga si in dreapta, pentru ca nu prea exista indicatoare rutiere.

Dupa ce am renuntat sa mai cautam indicatoare, am intrebat GPS-ul care ne-a dus in Otopeni. Apoi, ne-a cerut sa viram dreapta.

Citește și
gropi pod autostrada
Asfaltul unui pod al autostrazii Arad-Timisoara, crapat inainte de receptia lucrarilor
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

Dupa ce ati parcurs cativa kilometri prin Otopeni, apoi prin Tunari, ajungeti intr-o intersectie si trebuie sa opriti la indicatorul STOP. Aici va ganditi pe unde trebuie sa o luati ca sa ajungeti pe autostrada.

Norocul soferilor este nea Catalin, care vinde pui de gaina pe marginea drumului.

Daca urmam indicatiile GPS-ului, mergem drept, pentru ca pe harta drumul se va intersecta cu A3. Ghinion insa! Soseaua trece pe deasupra autostrazii si nu exista nicio bretea care sa va scoata pe drumul de viteza, care deja se transforma in "fata Morgana". Asa ca trebuie sa intoarceti.

In sfarsit, ajungem la sensul giratoriu care ne scoate pe centura si apoi pe autostrada Ploiesti. Insa trebuie sa ghicim pe unde trebuie sa o luam, pentru ca nu e exista decat un indicator pe care scrie centura Bucuresti, dar nu spune ca in dreapta vom ajunge si pe autostrada a3.

Aceste probleme ii descurajeaza pe soferi sa foloseasca noua autostrada, care este mult mai putin circulata fata de Drumul National 1.

Comisar Dumitru Carstea, sef birou A3: "Ar mai trebui multe, incepand de de la spatiile de servicii, indicatoare, nodurile rutiere, dar astea nu mai tin de noi".

Compania Nationala de Drumuri ar trebui sa gaseasca solutii, insa nu a vrut nici sa raspunda nici la intrebarea noastra, de ce lucrarile de finalizare la autostrada stau pe loc, desi sunt bani.

Mai lipsesc aproximativ 6 kilometri din A3, iar pe santier nu se misca nimic. Decat niste oi care traverseaza mereu santierul. putem spune insa ca lipseste cea mai importanta parte din aceasta autostrada, cea vare va face ca A3 sa porneasca din oras si nu de pe centura.

Singura veste buna pentru cei care reusesc sa ajunga pe Autostrada 3 Bucuresti-Ploiesti este ca peste doua saptamani indicatoarele cu restrictiile de viteza vor fi scoase si se va putea circula de la un capat la celalalt cu 130 de kilometri pe ora.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
Autostrada de 130 mil euro cu gropi inainte de receptie. In ce stare e podul de pe Arad - Timisoara
Autostrada de 130 mil euro cu gropi inainte de receptie. In ce stare e podul de pe Arad - Timisoara

Romania este, cu siguranta, tara tuturor posibilitatilor. Pe un pod construit in toamna, ce trece peste autostrada Arad - Timisoara, asfaltul a crapat din cauza terasamentului care s-a lasat. Si asta inainte ca o comisie sa faca receptia lucrarilor.

Asfaltul unui pod al autostrazii Arad-Timisoara, crapat inainte de receptia lucrarilor
Asfaltul unui pod al autostrazii Arad-Timisoara, crapat inainte de receptia lucrarilor

 Crapaturi pe sute de metri in asfaltul podului care trece peste autostrada Arad-Timisoara si face legatura intre localitatile Sagu si Hunedoara Timisana.

Zgonea: Ultima data cand am vorbit cu Oprescu imi cerea sa treaca cu o autostrada pe sub Parlament
Zgonea: Ultima data cand am vorbit cu Oprescu imi cerea sa treaca cu o autostrada pe sub Parlament

Presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, a declarat luni ca ultima data cand a discutat cu primarul Capitalei, Sorin Oprescu, acesta ii cerea sa "treaca" cu o autostrada pe sub Palatul Parlamentului.

Recomandări
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână

Unul din cele mai bune licee din București, Colegiul Național Gheorghe Lazăr, a simțit că trebuie să se reinventeze. În urmă cu patru ani directoarea a gândit un proiect pilot îndrăzneț, mai apropiat de cerințele actuale ale învățământului.  

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.