Sumele uriase platite pentru reclamele din pauza Super Bowl. Spotul de la care a pornit un scandal mondial
Fete frumoase, bebelusi si catei simpatici - iata protagonistii catorva dintre cele mai populare reclame care vor rula la Super Bowl, cel mai asteptat eveniment sportiv din Statele Unite.
Si anul acesta, sumele platite de companii pentru a-si face reclama in pauzele de la finala campionatului de fotbal sunt ametitoare. Jumatate de minut de reclama costa 4,5 milioane de dolari. Finala campionatului mondial de fotbal american va avea loc duminica, in Phoenix, Arizona.
"Jocul adevarat incepe cu o lenjerie seducatoare" - este mesajul transmis senzual de frumoasele de la Victoria's Secret, intr-un clip publicitar de la care domnii singur nu isi vor putea lua ochii.
Un mare producator de bere mizeaza si anul acesta pe farmecul unui catel inocent, care se pierde si este regasit de prietenul sau de nedejde, un cal. Ideea catelusului pierdut a fost preluata si de o companie importanta care vinde domenii de internet. Numai ca, in acest caz, atunci cand ajunge acasa, catelusul este dat spre adoptie: "Uite-l pe Buddy! Ce bine imi pare ca te-ai intors acasa, fiindca doar ce te-am vandut pe acest site, pe care l-am creat cu GoDaddy. Luati-l!"
Gluma a fost gustata de extrem de putini spectatori. "Oare ce monstru conduce departamentul de marketing al companiei?" s-au intrebat unii pe retelele de socializare.
Jennifer Jacobs, activita pentru drepturile animalelor: "Am fost pur si simplu oripilata de ce am vazut."
Compania a decis sa abandoneze reclama, urmand ca in cele cateva zile ce au ramas sa creeze un nou clip. Asta i-a facut pe unii sa se gandeasca ca scenariul special a fost creat astfel, pentru a atrage atentia publicului.
Mai multi bebelusi induiosatori care isi striga tatal sunt protagonistii unei reclame la o gama de produse cosmetice pentru barbati.
Pe ideea de proaspata familie a mizat si o companie auto din Japonia, care isi prezinta pentru prima data in ultimii 15 ani o reclama la Super Bowl. Pe de alta parte, un constructor auto din Coreea de Sud a adus in clipul sau o vedeta: pe "agentul 007" Pierce Brosnan.