Patru statii TV din Egipt, intre care si filiala Al Jazeera, inchise din cauza simpatiilor politice


Ultimul update: Vineri 06 Septembrie 2013 07:07
Data publicarii: Marti 03 Septembrie 2013 14:40
Categorie: Stiri externe
Egipt

O instanta din Egipt a dispus inchiderea a patru statii TV, printre care si postul Ahrar 25, condus de Fratia Musulmana.

Mubashir Misr, filiala egipteana a statiei TV din Qatar Al Jazeera, impreuna cu alte doua canale islamiste, al-Quds si al-Yarmuk sunt celelalte posturi care trebuie sa-si inceteze emisia.

Aceste patru posturi au intrat in vizorul autoritatilor egiptene, dupa ce acestea ar fi observat simpatie fata de fostul presedinte egiptean, Mohammed Morsi.

Morsi asteapta inceperea procesului in care este acuzat ca a incitat omorarea participantilor de la protestele de anul trecut.

Luni, Egiptul a expulzat trei jurnalisti ai Al Jazeera English, motivand decizia prin faptul ca cei trei nu detineau acreditare jurnalistica corecta.

 

Sursa: BBC

Tags: egipt, posturi tv,

VIDEO PROTVPLUS.RO