Unul dintre cei mai mari furnizori de energie din România anunță că va întârzia emiterea facturilor. Principalele schimbări
PPC Energie anunță că facturile aferente consumului de energie electrică și gaze naturale din luna iulie 2025 vor fi emise cu întârziere, ca urmare a actualizării sistemelor informatice pentru a integra majorarea cotei de TVA la 21%.
Emiterea facturilor se va face etapizat, începând cu 21 august 2025. Compania anunță că termenul de plată rămâne neschimbat, clienții beneficiind în continuare de numărul de zile contractual prevăzut pentru achitarea acestora.
Ce se schimbă începând cu luna august
Pe lângă aplicarea noii cote de TVA de 21%, facturile PPC Energie vor include:
-
Tarifele contractuale aplicabile fiecărui client, vizibile în contul myPPC, secțiunea „Produse și servicii” sau în notificările primite pe e-mail
- Un cod de bare suplimentar, dedicat clienților aflați în situație de sărăcie energetică, pentru a putea plăti factura la oficiile poștale, în conformitate cu legislația în vigoare
Soluții pentru un consum eficient și responsabil
PPC Energie încurajează clienții fără contor smart să transmită indexul lunar prin contul myPPC sau telefonic, la numărul 021.9977.
În plus, prin platforma Electripedia și modulul interactiv PPC myEnergy Coach, clienții pot obține recomandări personalizate pentru eficientizarea consumului de energie electrică.
Cu o bază de clienți formată din aproximativ 3 milioane de consumatori rezidențiali, companii și instituții, PPC Energie este cea mai importantă companie de furnizare a energiei electrice din România.