Reclama INTERZISA. Ce gest face aceasta actrita de 17 ani incat reclama nu poate fi difuzata
Scandal in ultima campanie publicitara a lui Marc Jacobs, pentru parfumul "Oh Lola!", in care a folosit imaginea unei actrite intr-un mod total nepotrivit.
Este vorba de Designerul de Dakota Fanning. Vedeta in varsta de 17 ani pare mai mica pe afisul marcii de parfum "Oh Lola!". Surprinsa stand pe podea, cu o sticla de parfum intre picioare, Dakota afiseaza o imagine provocatoare, total opusa inocentei asociate copiilor.
Parfumul pe care il promoveaza este creatia designer-ului Marc Jacobs, care a declarat ca a ales-o pe Dakota ca reprezentanta a produsului pentru ca, in imaginatia lui, asa arata o Lolita contemporana.
"Oh Lola!" este produs de brandul Coty, care nu se afla chiar la prima abatere in ceea ce priveste caracterul sexual utilizat in promovare.
Autoritatea Standardelelor in Publicitate din UK nu a actionat in mod independent in momentul in care a decis interzicerea campaniei, ci a urmat sfatul primului ministru, care a mentionat de nenumarate ori ca sexualizarea copiilor prin reclame trebuie oprita.
"Am observat ca Dakota Fanning tine sticla de parfum intre picioare si am considerat ca aceasta pozitie nu este deloc corespunzatoare varstei ei. Intelegem ca actrita are 17 ani, insa pare mai mica. In plus, lungimea rochiei ei este destul de mica si intreaga pozitie a corpului atrage atentia asupra sexualitatii ei. Multe persoane s-ar putea simti ofensate la vederea imaginilor, asa ca am hotarat sa nu permitem intrarea pe piata a afiselor", a declarat un reprezentant al Autoritatii.