Cum va fi promovată România la BBC pentru 100.000 de euro, ”într-un fel în care n-a mai fost făcut până acum”
România va fi promovată la postul de televiziune BBC World News, începând de duminică.
Este o campanie a Ministerului Turismului, în parteneriat cu Charlie Ottley - poet, producător și jurnalist britanic pasionat de frumusețile țării noastre. Reclamele vor rula timp de o lună, iar difuzarea costă în total 100.000 de euro.
”Acum, amiezile stăruitoare își iau zborul
Curățenia albului strălucitor
Alunecă de pe creasta stângă
Îneacă pădurile până ce ramurile se pleacă”.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Opt clipuri - patru a câte 30 de secunde și alte patru de un minut - vor fi difuzate la BBC World News timp de o lună. Campania de promovare a României este creația lui Charlie Ottley, iar jurnalistul a scos în evidență cele mai frumoase peisaje din țara noastră, în toate anotimpurile.
”Sărbătorim un an nou
Și primim bucuria de Crăciun”.
Clipurile de promovare a României vor fi difuzate de 80 de ori
Charlie Ottley, producător TV: "Cred că este important să arătăm România lumii ca o țară cu patru sezoane. Nu doar primăvara, când ai o abundență de flori și totul este verde și proaspăt sau vara când ai multe activități, festivaluri. Noi am creat o operă de artă. Am combinat poezia, imaginile și muzica într-un fel în care n-a mai fost făcut până acum. Va fi ceva atrăgător, romantic, sofisticat și magic".
Vor fi 80 de difuzări, timp de o lună, plătite cu 100.000 de euro în total.
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a avut și o campanie de promovare la Paris. Au fost afișate imagini reprezentative din țara noastră pe 103 panouri publicitare și 17 autobuze turistice.
Instituția spune că a ales 7 țări țintă unde va promova România, între care Marea Britanie, Germania, Italia și Polonia.