„Secretul tinereții veșnice”. Cercetătorii au creat un ser care ar putea opri procesul de îmbătrânire

cercetători

Cercetătorii laboratorului Sinclair de la Facultatea de Medicină Harvard au făcut o dezvăluire care ar putea schimba viitorul. Aceștia au descoperit cum poate fi oprit procesul de îmbătrânire.

Studiul, publicat pe 12 ianuarie, a aratat că programarea epigenetică, care este modul în care ADN-ul este organizat, afectează procesul de îmbătrânire, potrivit cbsnews.com.

Experimentele au fost făcute pe șoareci pe parcursul a 13 ani. În primul rând, cercetătorii au făcut modificări epigenetice prin modificarea ADN-ului pentru a îmbătrâni șoarecii.

„Există o modalitate clară de a accelera îmbătrânirea prin perturbarea programării epigenetice în celule”, a spus participantul la studiu și cercetătorul Thomas Dixon-McDougall.

„Apoi poate fi, de asemenea, restaurat înapoi la o stare de tinerețe”, a adăugat el.

bebelus
Microparticulele de plastic pot traversa placenta ajungând astfel la copiii nenăscuţi. Avertismentul oamenilor de știință
„Uşor obraznică”. Rareș Bogdan reacționează la cererea făcută de Elena Lasconi

Dixon-McDougall a fost unul dintre cercetătorii care au luat parte la studiu. S-au uitat la șoareci care au fost păstrați în același loc și cu aceeași secvență de ADN.

Videoclipul de la Facultatea de Medicină Harvard arată cum doi șoareci de aceeași vârstă au un aspect total diferit.

„Unul dintre ei a suferit o procedură de de îmbătrânire artificială”, a spus omul de știință.

Cercetătorii au reușit apoi să inverseze acest proces. Ei au explicat că prin repararea ADN-ului cu terapia asupra genelor, șoarecii au devenit mai tineri.

„Activarea acestor gene este suficientă pentru a șterge aspectele îmbătrânirii”, au menționat autorii studiului.

Procedura s-a realizat prin injectare. Astfel, odată cu implementarea a ceva ce ce este similar cu un virus, cercetătorii au descoperit că celulele șoarecilor au fost actualizate, transformând cromatina și șoarecii - care, spun ei, erau în general sănătoși.

„Am văzut semne de creștere a mușchilor, a forței și a activității”, a spus un participant la studiu.

Acum, cercetătorii încearcă să descopere cum ar putea descoperirea să ajute oamenii cu boli precum Alzheimer sau scleroza multiplă.

„Dacă putem interveni pentru a inversa îmbătrânirea, am putea trata multe boli simultan”, a menționat un om de știiță.

Nu au apărut mutații pe parcursul experimentelor, iar următorul pas este testarea descoperirilor la mamifere mai mari.

NEWS ALERT Ce decizie a luat Gică Hagi după ce a fost propus ca selecționer la echipa națională a României
Un grup de cercetători din Cluj a demonstrat existenţa, pe teritoriul României, a unei specii de crocodil

Un grup de cercetători ai Universităţii "Babeş-Bolyai" (UBB) din Cluj-Napoca a demonstrat existenţa, pe teritoriul României, a unei specii de crocodil care a trăit aici în trecut şi care astăzi este prezentă în sud-estul Asiei.

Microparticulele de plastic pot traversa placenta ajungând astfel la copiii nenăscuţi, conform constatărilor „îngrijorătoare” ale unui studiu condus de cercetători din Norvegia.

Specialiștii care lucrau la un proiect de cartografiere a unui lac au făcut o descoperire în stare impecabilă

O epavă veche de sute de ani, aproape intactă, a fost descoperită de un grup de cercetători într-un lac din Norvegia.

ADN-ul lui Vlad Țepeș, analizat de cercetătorii străini pentru a afla stilul de viață și regimul alimentar al lui Dracula

Materialul genetic extras dintr-o scrisoare scrisă de Vlad Țepeș a fost extras de doi cercetători care încearcă să stabilească ce mânca și cum trăia infamul domnitor din Țara Românească.

Comisia Europeană a publicat raportul privind statul de drept în România 2024. Achizițiile publice, ”vulnerabile la corupție”

Comisia Europeană a publicat, miercuri, raportul privind statul de drept în România în 2024. Astfel, una dintre concluzii este că sectorul de achiziții publice din România se confruntă cu un risc ridicat de corupție.

Recordul de temperatură la nivel planetar a fost doborât în 24 de ore. 22 iulie, cea mai călduroasă zi măsurată vreodată

Luni, 22 iulie, a fost cea mai caldă zi înregistrată vreodată la nivel planetar, potrivit datelor preliminare ale agenţiei de monitorizare a Uniunii Europene.

Un bărbat internat într-un cămin din Argeș a murit după ce a fost neglijat și a făcut cangrenă la un picior

Un nou caz care denotă cinism și nepăsare într-un azil unde oamenii se presupune că sunt îngrijiți și ajutați este acum anchetat penal.