Un embrion de dinozaur perfect conservat, datând de cel puțin 66 de milioane de ani, descoperit în China

În China a fost descoperit un embrion de dinozaur cu pene, extrem de bine conservat, datând de cel puţin 66 de milioane de ani.

Potrivit oamenilor de știință, fosila de Oviraptozaur se pregătea să iasă din ou, aşa cum se întâmplă în cazul unei păsări. Ar fi fost atât de bine conservat ca urmare a unei alunecări de teren, care l-a îngropat şi l-a protejat.

Botezat "baby Ying-liang" puiul măsoară 27 de centimetri de la cap până la coadă şi se odihneşte într-un ou, aflat acum la Muzeul de Istorie a Naturii din China. Această specie de dinozauri trăia în Asia și în America de Nord în perioada Cretacicului târziu. Puteau ajunge până la opt metri înălțime.

Cercetătorii speră să poată studia embrionul folosind tehnici imagistice, care să-i ajute să vizualizeze întregul schelet.

FOTO Noi specii de dinozauri au fost descoperite. Detaliile surprinzătoare oferite de cercetători

Descoperirea a două noi specii de dinozaur, care probabil au trăit în sudul Angliei acum 125 de milioane de ani, oferă noi date despre prădători.

O fetiță de 4 ani a făcut o descoperire uimitoare: “Cel mai bun exemplar găsit vreodată”

O fetiță de doar 4 ani a descoperit o amprentă de dinozaur ce pare a fi cel mai bun exemplar găsit vreodată, conform experților.

Titanul sudic, cel mai mare dinozaur descoperit vreodată în Australia. Dimensiunile sale erau incredibile

Cercetătorii australieni au clasificat o specie de dinozaur descoperită în 2007 drept cea mai mare găsită vreodată pe continent. Australotitan cooperensis (titanul sudic) se numără între 15 cei mai mari dinozauri descoperiţi în lume.

În piciorul unei statui a unui dinozaur din Barcelona a fost găsit un cadavru

Un corp neînsuflețit a fost găsit, sâmbătă, în interiorul piciorului unei statui a unui dinozaur în Barcelona, fără să existe, la prima vedere, semne ale unei posibile crime.

Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață

Fostul președinte Ion Iliescu este oficial suspect în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie '90 pentru infracțiuni contra umanității.

Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom

La Slănic, în Prahova, craterul din centrul orașului s-a adâncit cu 20 de centimetri și nimeni nu poate spune dacă surparea se va opri.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.