Si-au platit concediul in Dubai, dar in ultima zi au aflat ca nu au rezervari. Cum au ramas fara vacanta 99 de romani
Si-au platit concediul in Dubai si se pregateau sa plece in vacanta, dar au fost anuntati ca nu mai au unde sa mearga. Este cazul a 99 de romani care cer acum sa fie despagubiti.
Banii lor s-ar fi pierdut pe drum la una dintre agentiile care au intermediat sejurul. Operatorul de turism, care a ramas fara licenta, sustine ca a facut platile la banca, dar suma s-a ratacit si nu a ajuns la prestatorii de servicii.
Printre turistii romani s-a aflat si o doamna medic in Targu Mures. S-a pregatit inca de la inceputul anului pentru concediul in Dubai alaturi de sotul ei. Paguba lor depaseste 1.500 de euro.
Bocskai Marta: "In ultima zi cu o ora inainte sa plecam spre Otopeni am fost anuntati ca excursia se anuleaza. Noi cu bagaje, cu cafele, cu sandvisurile facute am ramas acasa."
Oamenii ar fi trebuit sa ajunga si la un congres international pentru care si-au platit din timp intrarea. Vor sa isi recupereze pagubele si au facut plangere la politie dar si la Protectia consumatorului.
Mihaela Neagu, pagubita: "Eu doresc tot ce am cheltuit sa fiu despagubita. 40 de euro intrarea la acel eveniment in Dubai, plus 66 lei asigurarea de sanatate, plus nu stiu cat am dat pe pasaport."
Turistii au dat banii in transe pentru sejurul de o saptamana (4-11 aprilie), unei agentii de turism din Targu Mures, care i-a virat mai departe in contul alteia din Cluj. Aceasta din urma trebuia sa plateasca zborurile si cazarile in Dubai.
Petru Hajnal, proprietar agentie de turism: "Am sunat la Bucuresti la compania aeriana cu care voiam sa zburam spre Dubai, acolo spre uimirea mea mi s-a spus ca nu am nici o rezervare spre Dubai."
Reprezentantul agentiei din Cluj sustine ca a virat prin banca banii pentru zbor si cazare si nu intelege unde s-au pierdut si de ce nu au ajuns la prestatorii de servicii. Prejudiciul depaseste 66.000 de euro.
Ministerul Turismului a retras licenta agentiei din Cluj, iar politistii fac cercetari pentru a afla ce s-a intamplat cu banii clientilor.