Borsul de Braila si cascavalul de Bacau au ajuns un brand in Europa
In acest moment doar patru romani din peste 21.000.000 s-au incumetat sa faca un brand in Europa din produsele traditionale. Magiunul de Topoloveni, cascavalul de Bacau sau borsul de Braila sunt exemplele noastre de succes.
Curand isi vor face intrarea in magazinele de pe continent la preturi mai mari decat cele ale produselor similare care se vand in tara.
La fel de gustoase si profitabile ar putea fi alte peste 1500 de alimente daca ne-am cunoaste interesul.
Producatorii de lactate, de traditionalul bors sau de dulceturi vor sa rupa gura targului european si sa ii invete pe straini cum sa mananca pe meleagurile Romaniei
Din pacate pentru noi toti zaiberul, unul dintre cele mai cunoscute produse romanesti, este apreciat numai pe plan local.
Nu a fost pe placut europenilor, mari producatori de vin, pe motiv ca nu e un soi nobil. Chiar si asa autoritatile din Bailesti, orasul lui Amza Pellea au depus la OSIM o cerere ca sa protejeze zaiberul macar in tara.
Sursa: Pro TV
Etichete: ue, produse, vin, recunoastere, lactate, bors, gem,
Dată publicare:
24-09-2008 00:00