Cât plătești un influencer român să-ți promoveze produsele. Adelina Pestrițu, invitată la „Interviurile lui Vitalie”
Costurile pentru o campanie de publicitate cu un influencer român cu sute de mii de urmăritori se pot ridica la aproximativ cinci mii de euro.
Oameni populari pe reţelele de socializare acceptă să vorbească în mediul virtual despre produse sau servicii contra-cost. Fenomenul a câştigat tot mai mult teren şi la noi.
Alegeri 2024
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
22:40
Ce a răspuns Nicolae Ciucă la întrebarea dacă a scris versurile manelei ce i-a fost dedicată de Dani Mocanu
22:10
„Cine poate să-l oprească pe Simion”. CTP: „În acest tur 1, fiecare candidat va fi pe barba lui, mai puțin dna Lasconi”
Adelina Pestrițu spune că în ciuda banilor și a succesului, viața unei astfel de persoane nu este perfectă, așa cum ar crede mulţi.
Adelina Pestrițu: „Sunt unele momente în care efectiv clachezi. Chiar dacă îți dorești ca pe Instagram să păstrezi aparențele, dar nu pentru a fi fake, nu pentru a juca un rol, că așa dă bine la imagine, pentru a nu transmite energia negativă, și tu o ai în unele zile. Poate că ești cu psihicul la pământ, poate ai probleme de sănătate, dar nu vrei să vii pe Instagram să vii să plângi, deși se întâmplă și asta."
Ediţia cu Adelina Pestrițu a emisiunii "Interviurile lui Vitalie" poate fi urmărită integral pe stirileprotv.ro.
Sursa: Pro TV
Etichete: influencer, interviurile lui vitalie, adelina pestritu,
Dată publicare:
15-04-2021 07:54