Un mesaj scris pe Facebook ar putea duce la falimentul unei companii. "Sunt rautatea suprema"
Indiferenta aratata de angajatii unei companii aeriene fata de un client ar putea duce la falimentul firmei. Asta dupa ce atitutidea lor a facut inconjurul lumii, datorita unui mesaj scris pe Facebook.
Cameron Clark, organizator de concerte, a scris pe pagina sa de Facebook despre un lucru care l-a indignat foarte rau: nepasarea angajatilor companiei Alaska Airlines fata de un pasager batran, care avea grave dizabilitati.
Barbatul suferea de Parkinson si se afla pe aeroportul Remond din Oregon, unde trebuia sa se imbarce intr-un avion, ca sa-si viziteze fiica aflata in Washington.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Din pacate, el a pierdut zborul, pentru ca angajatii companiei aeriene nu i-au oferit ajutorul de care avea nevoie, desi aceste servicii sunt incluse in contractul cu clientii.
Revoltat de atitudinea angajatilor, Cameron a scris acest mesaj pe Facebook:
“Oare ce s-a intamplat cu decenta, cu compasiunea noastra, cu dorinta de a-i ajute pe cei aflati in nevoie? Alaska Airlines, azi ai franta inima unui om, dar mi-ai frant si mie inima”. El i-a acuzat pe acesti angajati ca intruchipeaza “rautatea suprema”.
La scurt timp dupa publicarea acestui mesaj, incidentul a devenit foarte cunsocut, multi trimitand mai departe textul lui Cameron.
Reactiile au fost foarte dure. Compania aeriana a fost asaltata cu mesaje de repros, iar altii au jurat ca nu vor zbura niciodata cu Alaska Airlines.
Raspunsul firmei nu a facut decat sa toare gaz pe foc. Compania sustine ca i-a oferit batranului un alt bilet, la cursa de a doua zi.
Oricum, el nu ceruse ajutor si angajatii au crezut ca era beat, pentru ca mirosea a alcool, a declarat conducerea Alaska Airlines, potrivit Daily Mail.
Cameron declara insa ca el vorbise personal cu batranul si acesta nu mirosea a bautura. Se declara revoltat de raspunsul companiei, insa reactia pe care mesajul sau a provocat-o pe Internet l-a asigurat ca mai exista oameni cu suflet.
Sursa: Daily Mail
Etichete: batran, facebook, dizabilitati, alaska airlines,
Dată publicare:
06-08-2012 08:30