O fetiță care plângea în avion a fost închisă în toaletă de două femei, în China. „Nu te vom lăsa să ieși”
Două pasagere ale unei companii aeriene au închis un copil pe care nu-l cunoșteau în toaleta unui avion pentru că plângea continuu.
Incidentul a provocat indignare în China și a declanșat o dezbatere onlinecu privire la modul de gestionare a copiilor supărați în spațiile publice, scrie CNN.
Incidentul a devenit viral săptămâna aceasta, după ce una dintre cele două femei implicate a postat un videoclip pe rețelele de socializare chineze, care le arăta în interiorul unei toalete închise cu fetița care plângea.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
„Nu te vom lăsa să ieși dacă nu te oprești din plâns”, i-a spus o femeie așezată pe toaletă copilei, în timp ce aceasta se zbătea să iasă din poala adultului și să ajungă la ușă, conform videoclipului postat pe Douyin, versiunea chineză a TikTok.
Când fetița a încetat să mai plângă, femeia care filma videoclipul a luat-o în brațe și i-a spus: „Dacă mai faci vreun zgomot, ne vom întoarce (la baie)”.
Incidentul a avut loc pe 24 august, la bordul unui zbor Juneyao Airlines de la Guiyang (sud-vest) la Shanghai.
Copilul zbura cu bunicii săi și a plâns non-stop în timpul zborului de aproape trei ore, a declarat luni compania aeriană într-o declarație. Cei doi pasageri au dus copilul la toaletă pentru a-l „educa”, cu consimțământul bunicii sale, a adăugat declarația.
Dar o zi mai târziu, în timp ce criticile se înmulțeau, departamentul de servicii pentru clienți al companiei aeriene și-a cerut scuze pentru incident și pentru „supravegherea echipajului”, adăugând că a condamnat comportamentul celor două pasagere, potrivit publicației de stat Southern Metropolis Daily.
Una dintre femei, care a postat videoclipul online, a declarat că intenția ei a fost să asigure un „zbor odihnitor” pentru ceilalți pasageri. Dar postarea ei a fost rapid respinsă, mulți internauți acuzând-o că este lipsită de inimă și că îl intimidează pe copil. Videoclipul a fost șters ulterior.
„Adulții în vârstă de 30 de ani pot avea căderi emoționale, dar oamenii nu le permit copiilor mici să le aibă pe ale lor”, a spus un un internaut pe platforma chineză X-like Weibo, adunând mii de aprecieri.
„Cu toții am fost cândva copii. Nu fi un adult cu sânge rece”, se putea citi într-un alt comentariu popular.
Mulți alții și-au exprimat îngrijorarea că incidentul ar putea avea un impact negativ asupra sănătății mintale a copilului.
Mai multe mass-media de stat chineze au intervenit, acuzând cele două femei de comportament „nepotrivit” și făcând apel la „mai multă înțelegere” din partea publicului față de copiii mici care nu își pot controla emoțiile.
În ultimii ani, plângerile cu privire la copiii mici care plâng sau se comportă ciudat în zboruri și trenuri au apărut în mod regulat pe rețelele sociale chineze, mulți acuzând părinții că nu fac suficient pentru a gestiona comportamentul copiilor lor.
Aceste incidente au alimentat o dezbatere continuă cu privire la creșterea copiilor în locurile publice din China, unde guvernul încearcă cu disperare să convingă cuplurile să aibă mai mulți copii.