Decizii majore la Facebook dupa ce au observat scaderi de trafic. Cum se vor schimba reclamele
Facebook se pregateste sa treaca printr-o schimbare majora in urmatoarea perioada.
Facebook a anuntat ca isi va reorganiza aplicatii de produse promotionale, urmand ca Facebook Offers si Sponsored Stories sa fie regandite din punct de vedere comercial, potrivit Adweek.
Cele doua aplicatii nu vor mai exista ca entitati singulare si vor fi integrate intr-un sistem mai complex, care va beneficia si de continut social.
Alegeri 2024
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
Prin aceasta reorganizare, Facebook va oferi bandurilor solutii mai putine, insa de o calitate superioare. Miscarea vine dupa ce gigantul online a constatat ca traficul pe propriile pagini sufera scaderi importante din cauza aplicatiilor publicitare care duc vizitatorul catre ofertele promotionale.
De asemenea, Facebook va scoate si si aplicatia Questions product de pe paginile de business.
Modificarile au rolul de a minimaliza surplus de publicitate, oferind in acelasi timp mai multa consistenta pentru beneficiul general al internetului si pentru campaniile mobile, prin intermediul retelei sociale.