Domeniul de afaceri care a crescut in 2016 cu aproape 70% fata de 2015. Investitia minima pentru a porni la drum
Cine a investit intr-un salon de infrumusetare in 2016 a tras lozul castigator. Afacerile au crescut in acest domeniu cu aproape 70% fata de 2015, arata datele oficiale.
Profitul e pus pe seama cresterii veniturilor, dar si pe dorinta tot mai mare a doamnelor si domnilor sa arate bine. Cele mai mari incasari le-au avut saloanele de infrumusetare amenajate cochet si cu aparatura moderna.
Pe Gabriela am cunoscut-o la salonul ei de pe Calea Victoriei din Capitala. Cochet si central, centrul de infrumusetere i-a dat curajul si suma necesara sa isi extinda afacerea. Si a mai deschis unul, dar a mers pe un concept exclusivist: salonul boutique, amenajat intr-o casa interbelica, situata in centrul Bucurestiului. A investit la inceput 50 de mii de euro.
Gabriela, proprietar saloane de infrumusetare: "2014-2015 au fost ani dubiosi au fost ani in care clientele veneau vopsite de acasa, cu tot felul de recomandari de prin reviste."
Clientii Gabrielei sunt intampinati cu sampanie si se pot relaxa in mainile unei maseuze aduse din Bali. Decizii care i-au fidelizat clientii, mereu in cautare de altceva. Fata de anii trecuti, romanii sunt pregatiti sa investeasca in aspectul lor, dar nu se multumesc cu putin.
Mihai Sandu, manager salon: "Mai multe pretentii decat un client obisnuit, un client de cartier, care e doar pe fuga sa se tunda si sa plece."
Marius si Mihai nu aveau nici 30 de ani cand au deschis prima afacere, cu 14 mii de euro, bani imprumutati. In nici 2 ani, au deschis un al doilea salon, in care au investit 40 de mii de euro, iar acum sunt in negocieri pentru un al treilea spatiu, in Dorobanti. La inceput nu erau decat ei doi, acum au 24 de angajati. Un alt loc sic gasim in zona Floreasca.
Un om afaceri din Bucuresti fara nicio legatura cu piata serviciilor de infrumusetare a deschis un salon destinat exclusiv barbatilor, in care a investit 2 sute de mii de euro. Conform propriilor calcule, isi va amortiza investitia in 5 ani. Acest salon are ca tinta oamenii de afaceri, cu venituri medii si peste medie.
Ionut Nitu, manager barber shop: "Am creat aici o frizerie si un bar incorporat ca omul cand vine aici sa vina mai mult de placere nu ca ar avea nevoie numai de tuns."
Daca in 2015, firmele care ofera aceste servicii raportau o crestere de 15% fata de 2014, in 2016, datele de la Institutul de statistica arata o majorare a cifrei de afaceri cu 67% fata de anul precedent. Cresteri pe piata serviciilor au mai fost la spalatorii, hoteluri si restaurante.
Sursa: Pro TV
Etichete: bucuresti, afaceri, salon de infrumusetare,
Dată publicare:
14-03-2017 18:19