„Ne-a stricat toată vacanța”. Haos pe Aeroportul Bologna după ce un zbor Wizz Air a fost anulat
Continuă scandalurile legate de anularea curselor aeriene. Cel mai recent dintre acestea a avut loc la Bologna, unde un zbor Wizz Air spre Cluj Napoca a fost anulat, după mai multe întârzieri.
Mulți dintre pasageri și-au petrecut întreaga noapte în aeroport, în așteptarea unei alte curse, care să îi aducă acasă.
Sebastian Moldovan, pasager: „Am ajuns la șase aici în aeroport, unde am și rămas, având 20 de ore de când suntem aici, în aeroportul de la Bologna. Am găsit o soluție și ne îmbarcăm la Munchen, mai avem de stat acolo 8 ore și pe urmă la Cluj. Costuri suplimentare, 800 de euro numai biletele de avion la două persoane. ”
Oamenii se plâng de faptul că nimeni de la compania aeriană nu le-a oferit vreo alternativă că să ajungă acasă, sau măcar cazare la Bologna.
Cristina Norocel, pasageră: ”Toată lumea a rămas pe cont propriu. Noi ne-am cumpărat bilete, stăm aici într-o mare de oameni și așteptăm să mergem la Munchen, sper să și plecăm. Nu ne-a căutat nimeni, nici în legătură cu un alt zbor, nici în legătură cu preschimbarea biletelor, nici legat de cazare.”
Monica, pasageră: ”Ne-au promis că se va rezolva un zbor pentru Cluj și ceva cazare. Și bineînțeles că nu. Dacă ne vedeți fețele, se văd stadiile de oboseală. Suntem praf, efectiv ne-a stricat toată vacanța, toată energia.”
Compania aeriană spune că nu are nicio vină pentru anularea zborului. Problema ar fi, spun reprezentanții firmei, lipsa controlorilor de trafic aerian, care nu mai fac față numărului crescut de zboruri din timpul verii. Angajații companiei spun că nu au găsit nicio variantă de cazare pentru pasageri și i-au sfătuit pe aceștia să își caute singuri camere de hotel.
"Zborul a fost anulat din cauze operaționale – un timp prelungit de așteptare, cauzat de lipsa de controlori de trafic aerian care alocă sloturile de decolare și aterizare combinat cu numărul mare de zboruri gestionat de aceștia, situație specifică sezonului de vară, foarte aglomerat, ceea ce a condus la expirarea timpului de zbor regulamentar al echipajului”, a transmis Wizz Air.