Spitalul din Botoșani, lăsat fără telefoane din cauza neplății facturilor. Rudele pacienților n-au mai știut nimic de ei
Spitalul din Botoșani rămas fără telefoane, pentru că administrația a uitat să plătească facturile. După ce a expirat termenul de grație, liniile telefonice fixe au fost tăiate de către operatorul de telecomunicații.
Cel mai mare spital din Moldova, ca număr de paturi, cu cheltuieli lunare de zeci de milioane de lei, a omis să plătească ultimele facturi, iar consecința a fost sistarea serviciilor, relatează Monitorul BT.
Restante la finele lunii iunie, facturile au intrat în faza de întârzieri de la începutul lui august. Astfel, sistemul automat a întrerupt linia telefonică principală.
Alegeri 2024
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
15:30
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spuneau sondajele de opinie despre candidați în urmă cu 6 luni și ce arată acum
14:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
Deşi problema poate părea una nu foarte gravă, în perioada actuală, linia telefonică a SJU a fost printre singurele modalităţi în care familiile pot ţine legătura cu pacienţii internaţi la Spitalul din Botoșani, sau cu cadrele medicale, mai ales că în unele secţii nu este permis telefonul mobil, relatează sursa citată.
Pacienții au avut de suferit
Astfel, cei care au apelat în acest sfârşit de săptămână la numerele 0231518812, 0231518813 sau 0231518816 au primit mesajul „Ne pare rău, abonatul apelat nu este disponibil. Vă rugăm reveniţi mai târziu”.
„Nu am avut nici cea mai mică posibilitate să luăm legătura. Noi suntem la Santa Mare, ruda noastră nu are telefon mobil. Singura posibilitate era să sunăm pe secție, să întrebăm şi de starea lui. La spital ne-au spus că nu ne lasă să intrăm din cauza pandemiei”, a spus un botoşănean.
Managerul spitalului a intervenit la operatorul de telecomunicații și a remediat problema, iar plata se va efectua marți. Din primele informații, cauza ar fi una birocratică:
Compania de telefonie fixă a fost preluată de un operator de telefonie mobilă. Facturile care veneau de la noul operator nu erau plătite, deoarece contractul era cu vechea firmă. Mai mult, unitatea sanitară nu ar fi fost notificată înainte de suspendarea serviciului