Rasturnare de situatie in cazul revelionului de pomina al oltenilor. Ce spun patronii restaurantului
Continua povestea Revelionului de pomina al oltenilor care-i acuza pe proprietarii unui restaurant din apropierea Craiovei ca le-au oferit mancare stricata.
Mesenii care i-au pus pe fuga pe bucatari si pe chelneri, apoi si-au pregatit singuri ospatul de Anul Nou ar putea sa plateasca pentru actele de vandalism.
Administratorul complexului sustine ca va face o plangere la politie impotriva celor care au incercat sa se razbune si ar fi plecat acasa cu sacii de cartofi, sticlele de whiskey si espressorul de cafea.
Complexul in care peste 800 de oameni au venit sa petreaca Revelionul arata acum ca dupa razboi. Sefii restaurantului sustin ca barul a fost golit de bauturi scumpe, tablourile de pe pereti au disparut, iar bucataria nu mai are nici jumatate din echipamentele cu care era dotata.
Petrecaretii nemultumiti de servire, dar si de gustul mancarii, au incercat sa-si faca singuri dreptate si sa-si recupereze banii platiti pe meniu.
Asa ca au trecut la fapte: de la pungile de orez si pana la bauturi de sute de euro si carcase de porc, nemultumitii au luat tot ce au putut cara. Cei cativa angajati spun ca nu au putut face fata furiei mesenilor.
Administratorul complexului sustine ca in cei 20 de ani de experienta in domeniu nu a mai intalnit un astfel de comportament din partea clientilor. Omul asigura ca mancarea era pregatita conform tuturor normelor de igiena. In plus, ii acuza pe meseni ca au reactionat ca niste vandali dupa ce ar fi baut peste masura.
"Practic si-au batut joc de un eveniment, de un Revelion. Partea cea mai rea si mai neplacuta este ca nu s-au putut distra ceilalti 450-460 de persoane pentru ca acesti indivizi, pe fondul consumului exagerat de alcool, s-au dedat la acte de vandalism. Practic au intrat in bucatarie, peste personal si-au luat mancarea, au coborat in depozit, au luat si de acolo cartofii, sacii de faina, zahar, malai, borcane cu carne la galeata", a spus administratorul Constantin Gheorghe.
Inspectorii de la Protectia Consumatorului si cei ai Directiei Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor - incearca sa stabileasca daca mancarea a fost alterata si daca s-au respectat toate normele alimentatiei publice. Pana acum nu s-au gasit niciun fel de nereguli. Alimentele proveneau de la furnizori seriosi, pe baza de factura si certificate de calitate.
Pana in acest moment, niciun client nu a depus o reclamatie scrisa la protectia consumatorului, dar administratorul restaurantului vrea sa faca o plangere la politie, pentru furt si distrugere.