Măsuri anti-inflație: Un important retailer "îngheață" prețurile la mii de produse până în toamnă
Rețeaua de hipermarketuri Auchan România a anunțat că va "îngheța" prețurile la peste 3.000 de produse marcă proprie, ca o măsură anti-inflație, potrivit unui comunicat oficial al companiei franceze.
Sunt vizate produse din categoria alimentelor, de la lactate, brânzeturi, mezeluri, ouă, produse din carne, conserve și până la cafea și înghețată, cât și din cadrul gamei nealimentare, precum detergenți, cosmetice, articole de papetărie, bricolaj, auto și produse destinate animalelor de companie.
Măsura va fi aplicată cel puțin până la 30 septembrie 2022.
Pe durata desfășurării campaniei, între 22 iulie și 30 septembrie, produsele au prețurile permanent blocate în toate magazinele Auchan, precum și în magazinul online auchan.ro.
Auchan România are în portofoliu 262 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri și 223 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile OMV Petrom.
În iunie inflația anuală (valoarea indicelui prețurilor de consum față de luna iunie a anului precedent) a fost de 15,1%, conform celor mai recente date ale Institutului Național de Statistică (INS).
În ultimul an mărfurile alimentare s-au scumpit, în medie, cu 14,6%. De la începutul acestui an până la finele lunii iunie scumpirea a fost de 11%.