Imaginea Știrilor PROTV este folosită într-o înșelătorie online
Imaginea Știrilor PROTV, unul dintre cele mai populare jurnale de știri din România, este utilizată într-un mod fraudulos de către persoane necunoscute pentru a atrage și înșela utilizatorii de internet.
Aceștia au creat o publicitate falsă care încercă să convingă românii că pot beneficia de o metodă miraculoasă și ieftină de a-și repara dantura, toate acestea cu ajutorul unei oferte prezentate ca fiind promovată de către Știrile PROTV.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
În această reclamă înșelătoare, promovată pe Facebook Messenger, este sugerat că telespectatorii ar putea să-și refacă dantura confortabil, de acasă, cheltuind doar suma de 100 de lei. Imaginea, foarte bine elaborată, încearcă să imite o segmentare de știri, dând astfel impresia că informația este autentică și verificată de jurnaliștii PROTV.
Pentru a evita confuzia și potențialele înșelătorii, Știrile PROTV au emis o avertizare publică prin care informează populația să fie atentă la sursele de informare și să se bazeze doar pe conturile oficiale ale postului de televiziune. Un mod simplu de a verifica autenticitatea unui profil este prezența bifei albastre, care certifică autenticitatea contului. Aceasta este o practică comună pe majoritatea platformelor sociale și ajută la diferențierea conturilor legitime de cele false.
Este esențial ca publicul să fie mereu informat și să nu cadă pradă acestor înșelătorii online care, din păcate, devin tot mai frecvente. De multe ori, aparența de autenticitate și folosirea unor nume cunoscute pot face ca o reclamă falsă să pară credibilă. Prin urmare, este esențial să verificăm informația înainte de a acționa pe baza ei și să fim mereu sceptici în fața ofertelor care par prea bune pentru a fi adevărate.