Relu Fenechiu si Adrian Porumboiu, emotii in avionul Tarom care s-a intors la Iasi cu motorul defect
Emotii mari pentru pasagerii unui avion care a plecat joi dimineata de la Iasi spre Bucuresti. La scurt timp dupa decolare, un motor al aeronavei s-a defectat, iar comandantul a cerut turnului de control intoarcerea de urgenta la baza.
La sol s-au luat imediat masuri exceptionale.
Printre cei 29 de oameni aflati la bord, se aflau si deputatul Relu Fenechiu sau omul de afaceri Adrian Porumboiu.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Cursa Tarom Iasi - Bucuresti a decolat la ora 09.30 de pe Aeroportul din Iasi cu 25 de pasageri la bord si patru membri ai echipajului.
Dupa circa 15 minute de zbor pilotul aeronavei a anuntat ca avionul se intoarce la Iasi din cauza unei defectiuni tehnice.
Pasagerii au inlemnit in momentul in care au vazut ca elicea de la motorul din dreapta nu mai functioneaza. La Aeroportul din Iasi s-a dat alarma si din fericire avionul a aterizat fara probleme, iar pasagerii au fost debarcati.
"S-a oprit un motor dupa ce a decolat si era sa fie o mare problema, dar n-a fost", a declarat Adrian Porumboiu, finantaroul echipei FC Vaslui.
Emotii mari a avut si deputatul PNL Relu Fenechiu, care venea la manifestatiile din Capitala.
"Sperietura a fost destul de mare pentru mai multi dintre pasagerii din avion. Se uitau si vedeau ca elicea din dreapta nu se mai invarte", a spus Relu Fenechiu, deputat PNL.
Imediat copilotul a anuntat turnul de control ca unul dintre motoare i-a cedat, iar la sol au fost mobilizate patru masini de pompieri si doua echipaje SMURD.
La Iasi este asteptata o echipa tehnica care sa verifice starea aeronavei si sa afle problemele care au dus la oprirea motorului.