Cozi de 12 KILOMETRI pe podul de la Giurgiu. Cu doar doua zile in urma, ministrul Transporturilor cerea "conditii civilizate"
Lucrarile de reabilitare la podul de la Giurgiu, primele de cand a fost construit acum peste 60 de ani, se dovedesc o adevarata pacoste atat pentru turisti, cat si pentru transportatori.
Politia rutiera din cadrul IPJ Giurgiu intervine sambata pentru fluidizarea traficului pe DN 5 Bucuresti- Giurgiu dupa ce cozile de tiruri la frontiera au ajuns la 12 kilometri si se intind pe drumul national pana in dreptul localitatii Plopsoru.
''Cauzele pentru cozile la frontiera sunt multiple. Odata sunt lucrarile de reabilitare la podul Prieteniei, apoi au existat restrictiile de circulatie in functie de tonaj din cauza caniculei in ultimele doua zile, iar acum am avut si ploaia torentiala cu peste 60 de litri pe metru patrat din noaptea de vineri spre sambata ceea ce a dus la inundatii in municipiu. De aceea politia rutiera intervine si da drumul la serii de pana la 15 tiruri pe de o parte si la serii de autocare cu pasageri pe de alta parte, care trebuie sa treaca frontiera, pentru ca altfel ambele sensuri de mers erau blocate', a declarat, sambata, pentru AGERPRES, purtatorul de cuvant al IPJ Giurgiu, Cristian Suta.
Alegeri 2024
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
El spune ca in ceea ce priveste cozile de TIR-uri la frontiera Giurgiu- Ruse, acestea se intind pe aproape 12 kilometri, pana langa localitatea Plopsoru. Trecerea frontierei de la Giurgiu spre Bulgaria se desfasoara pe o singura banda de mers din cauza lucrarilor de reabilitare la Podul Prieteniei iar autoritatile de frontiera recomanda participantilor la trafic si rutele alternative pentru trecerea granitei.
Compania Nationala de Drumuri si Autostrazi din Romania (CNADNR) recomanda conducatorilor auto sa foloseasca punctele alternative de trecere a frontierei cu Bulgaria: Calafat (rutier) - Bechet (trecere cu bacul) - Zimnicea (trecere cu bacul) - Calarasi (trecere cu bacul) - Negru Voda (rutier) - Vama Veche (rutier).
Noul ministru al Transporturilor, Iulian Matache, a vizitat joi santierul de reabilitare a podului Giurgiu-Ruse. El a anuntat ca pana la data de 20 noiembrie 2015 va fi turnat un prim strat de asfalt pe toata lungimea podului aferenta partii romane, astfel incat sa se poata circula pe ambele sensuri.
„Solicit Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Bucuresti, dar si primariei Giurgiu sa se organizeze si sa asigure curatenia, in asa fel incat intrarea si iesirea din tara sa se faca in conditii civilizate, pentru ca podul de la Giurgiu este o poarta de acces”, spunea atunci ministrul.
Sursa: Agerpres
Etichete: turisti, Bulgaria, giurgiu, santier, trafic, pod, lucrari, cozi, reabilitare, ruse,
Dată publicare:
01-08-2015 15:21