Valentine's Day de criza: dragostea trece prin stomac
Anul acesta, dragostea trece direct prin stomac! O stie cel mai bine Cupidon. In ajun de Valentine's Day, cel mai bine s-au vandut dulciurile, in special cele cu multa ciocolata.
In rest, muritorii mai mult sau mai putin amorezati s-au multumit sa isi scrie cate o felicitare.
Dragostea invinge totul, mai putin recesiunea. Americanii par sa spuna, in acest an, ca iubirea nu e neaparat proportionala cu marimea sau valoarea cadoului. Asa ca primele scoase de pe lista de cumparaturi de Sfantul Valentin au fost florile destul de scumpe.
Ceva mai linistiti sunt comerciantii de dulciuri. Stiu ca specialitatile din ciocolata nu se demodeaza niciodata. Inimioarele facute manual s-au vandut cel mai bine, mai ales ca sunt mai ieftine cu 3 dolari ca in 2008.
Specialistii sunt la fel de increzatori si prognozeaza ca de Valentine's Day, numai in America se vor vinde bomboane de 345 de milioane de dolari.