Trenuri și drumuri blocate din cauza ninsorilor. Pasagerii, ținuți cu orele în frig și fără curent electric
Prima răbufnire a iernii i-a afectat și pe călătorii din trenuri. Unele garnituri au întârziat și cinci ore, iar oamenii s-au plâns că au stat în câmp luni noapte, fără curent, în frig.
Mai mulți copaci au căzut pe șine ori pe firele electrice s-a depus gheața. Unii călători n-au mai prins legăturile cu alte trenuri sau au fost aproape să piardă avionul, din pricina întârzierilor.
Cinci trenuri de pe ruta Brașov - București au rămas blocate, după ce mai multe crengi încărcate cu zăpadă s-au prăbușit peste linie în zona Comarnic. Una dintre aceste garnituri a avut o întârziere de aproape cinci ore, iar pasagerii spun că au stat în frig și fără curent.
Alegeri 2024
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
Pasager: „Am stat două ore în tren blocați între Sinaia și Breaza. Din păcate condițiile nu au fost cele mai bune. Nu am avut electricitate, căldură. Nimeni nu ne-a informat ce s-a întâmplat”.
Și pasagerii de pe ruta Galați - București au stat cinci ore pe un câmp în județul Buzău. S-a depus gheață pe firele electrice, iar locomotivele au rămas blocate, fără curent electric, spun oamenii, care au ajuns la ora trei noaptea în Gara de Nord. S-a circulat rău și peste zi.
Marți, la ora 13.00, trenul Galați - București a intrat în Gara de Nord cu o întârziere de aproape două ore. Pe această rută de la Galați la București au fost marți cele mai multe probleme din cauza condițiilor meteo nefavorabile.
În afară de disconfort, oamenii au fost stresați tot timpul călătoriei pentru că riscau să piardă legaturile cu alte trenuri sau avioane.
Și copiii sau animalele au suportat cu greu calatoria prelungita. Cand in sfarsit a ajuns in gara, Leo, un motan British Shorthair, nu mai era în apele lui.
Ca să scoată locomotivele blocate pe căile ferate rămase fără curent, CFR infrastructură a folosit locomotive diesel. Compania le-a cerut scuze călătorilor și a dat asigurări ca traficul va fi reluat.