Cum vor fi obligați timișorenii să treacă peste calea ferată pe o pasarelă înaltă cât un bloc

pasarela
Shutterstock

Timișorenii vor fi obligați să treacă peste calea ferată modernizată a CFR pe o pasarelă înaltă cât un bloc cu 3 etaje, variantă preferată de autorități în locul unui pasaj, mult mai sigur.

 

Timișorenii pietoni sau cu biciclete vor fi obligați să treacă peste calea ferată modernizată de CFR în oraș pe o pasarelă înălțată la 7,6 metri, scriu cei de la Asociația Pro Infrastructură.

Adică una dintre cele mai nereușite soluții din România, gradul lor de folosire fiind infim. Chiar și în stațiile de cale ferată modernizată călătorii preferă să coboare 55 cm de pe platformă și să iasă din gară peste șine și piatră spartă.

Vrem să le atragem atenția arhitecților timișoreni că o pasarelă peste o linie electrificată are platforma la 7,6 metri înălțime și necesită ascensoare. Cine se va înghesui cu bicicleta în lift?”, a scris asociația pe Facebook.

”Pietonii și cicliștii sunt ridicați la cucurigu la 7,6 metri”

În schimb, o subtraversare poate coborî la 2,5-3 metri pe un plan inclinat, ideal și pentru bicicliști. Timișoara are o experiență foarte bună cu subtraversarea pietonală bine iluminată și întreținută de lângă Pasajul Jiul”, mai spune Pro Infrastructură.

Citește și
romania te iubesc
Ce s-a ales de cele 27 de spitale moderne, promise de ministerul Sănătății cu bani din PNRR. Câte ar putea fi gata în 2026
Putin are un plan de împărțire a Ucrainei care implică și România și i-l va propune lui Trump

Și uite-așa, din comoditate birocratică și din lipsa colaborării dintre CFR și primărie, pietonii și cicliștii sunt ridicați la cucurigu la 7,6 metri, pe scări și în ascensoare cu riscuri de defecțiune și transformare în toalete ad-hoc, în loc să coboare la 2-3 metri”, se mai arată în postarea asociației.

Articol recomandat de sport.ro
După Kosovo, încă o națională contestă victoria la masa verde a României: "A făcut apel și rămâne fermă"
După Kosovo, încă o națională contestă victoria la masa verde a României: "A făcut apel și rămâne fermă"
Citește și...
Asociaţia Pro Infrastructură, despre închiderea Văii Oltului: „Greu de crezut că închiderea va fi doar de o lună”
Asociaţia Pro Infrastructură, despre închiderea Văii Oltului: „Greu de crezut că închiderea va fi doar de o lună”

Asociaţia Pro Infrastructură a transmis, miercuri seară, că este falsă afirmaţia ministrului Transportului, Sorin Grindeanu, potrivit căreia este închiderea traficului pe Valea Oltului este ”singura soluţie” pentru lucrările din zonă.

Ce s-a ales de cele 27 de spitale moderne, promise de ministerul Sănătății cu bani din PNRR. Câte ar putea fi gata în 2026
Ce s-a ales de cele 27 de spitale moderne, promise de ministerul Sănătății cu bani din PNRR. Câte ar putea fi gata în 2026

„Hemoragie de bani în Sănătate”, partea a II-a. Peste două miliarde de euro a pus la bătaie Uniunea Europeană ca să construim infrastructură medicală prin Programul Naţional de Redresare şi Reziliența. În 2026, clădirile trebuie să fie ridicate.

Nicolae Ciucă, despre introducerea serviciului militar obligatoriu: Nu avem pregătită infrastructura necesară
Nicolae Ciucă, despre introducerea serviciului militar obligatoriu: Nu avem pregătită infrastructura necesară

Nicolae Ciucă, a declarat, joi, că România nu are pregătită infrastructura necesară pentru introducerea serviciului militar obligatoriu în următorii doi ani, el menţionând şi că "s-au dus vremurile" în care oamenii să fie aduşi cu arcanul la armată.

Guvernul vrea să modernizeze România pe banii arabilor. Aeroportul Otopeni și Portul Constanța, printre țintele lui Ciolacu
Guvernul vrea să modernizeze România pe banii arabilor. Aeroportul Otopeni și Portul Constanța, printre țintele lui Ciolacu

Guvernul caută bani la investitorii din Emiratele Arabe Unite ca să finanțeze proiecte de infrastructură pentru care fondurile europene sunt greu de accesat ori chiar indisponiile.

Primăria Capitalei începe să modernizeze șinele de tramvai. Prima care intră în reparații este linia Linia Corporatiștilor
Primăria Capitalei începe să modernizeze șinele de tramvai. Prima care intră în reparații este linia Linia Corporatiștilor

Primăria Capitalei deschide șantierele și începe să modernizeze liniile de tramvai. Au trecut mai bine de 20 de ani de la ultimele reparații serioase, iar o treime din infrastructura de tramvai este în stare deplorabilă.

Recomandări
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta

Prima ninsoare serioasă din acest sezon a provocat haos pe drumurile din țară și pe calea ferată. Cele mai mari probleme au fost pe Drumul Național 1, unde, joi înainte de răsărit, un TIR a intrat într-un parapet la Bușteni, blocând complet circulația.

BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui

BEC pentru alegerea preşedintelui României a decis înlăturarea materialelor de propagandă electorală din mediul online care îl ilustrează pe candidatul independent Călin Georgescu şi nu conţin codul de identificare al mandatarului financiar.

Ministrul Digitalizării: „Nu se pune problema desfiinţării de oficii poştale. Îi sugerez dlui director să cântărească bine”
Ministrul Digitalizării: „Nu se pune problema desfiinţării de oficii poştale. Îi sugerez dlui director să cântărească bine”

Ministrul Digitalizării, Bogdan Ivan, a afirmat că nu se pune problema desfiinţării unor oficii poştale, aşa cum anunţase directorul Poştei Române.