Tânără, în stare de șoc după ce a primit o amendă. Greșeala pe care a făcut-o într-o parcare și care o costă mii de lire
O femeie din Marea Britanie trebuie să plătească 1.906 lire sterline după ce a avut nevoie de mai mult de 5 minute pentru a-și plăti parcarea. În fața judecătorilor, ea a explicat că întârzierea s-ar fi datorat semnalului slab de la telefonul mobil.
Rosey Hudson a declarat că nu a putut să plătească în timp ce stătea într-o parcare pe care o folosea adesea din cauza semnalului slab al telefonului său. Din această cauză, ea a mers pe jos până la locul unde a putut să se conecteze și a plătit tariful integral compania care administra zona i-a trimis zece înștiințări că a încălcat termenii și condițiile sale, conform BBC.
Tânără a început să folosească parcarea în februarie 2023, când lucra apropiere. Ea a spus că aparatul de parcare era „complet defect”, așa că a încercat să plătească folosind o aplicație pentru telefon. Aceasta îi cerea să plătească 100 de lire sterline în termen de 28 de zile, sumă redusă la 60 de lire sterline dacă plătea în termen de 14 zile.
Deși fiecare dintre cele nouă înștiințări restante era în valoare de 100 de lire sterline, suma a crescut la 1.905,76 lire sterline, deoarece compania care administra zona a adăugat de atunci o taxă suplimentară de 70 de lire sterline pentru „recuperarea datoriilor” la fiecare dintre acestea, o dobândă de 8% pe an, o taxă judiciară de 115 lire sterline și costuri de 80 de lire sterline pentru un reprezentant legal.
Situația parcărilor a ajuns și în atenția parlamentarilor
Contactată de reporteri, tânăr a explicat faptul că amenda „total nerezonabilă” pe care a primit-o se datorează undei întârzieri de doar cinci minute.
Aparent, situația în care se află Rosey Hudson nu este una unică. Mai exact, doi membrii ai parlamentului britanic au contactat firma care gestionează acea parcare și multe altele, exprimându-și îngrijorarea în ceea ce privește condițiile drastice pe care cetățenii trebuie să le respecte și amenzile nedrepte pe care le au de suportat.
„Nu am copii, dar îmi pot imagina o mamă ocupată care încearcă să își rezolve problemele cu copiii, încercând să plătească pentru ceva când nu există semnal aici, iar aparatul este defect. Acest lucru se întâmplă de mai bine de un an și sper cu adevărat că se poate rezolva. Nu vreau să se întâmple asta nimănui altcuiva, pentru că te stresează foarte mult”, a declarat tânără.