Romania, tara in care se demoleaza autostrazi pe banda. Inca o sosea de mare viteza s-a "crapat" si ar putea fi reconstruita
Pentru ca nu avem legi care sa-i sanctioneze drastic pe vinovati, inca o autostrada din Romania a fost prost facuta si ar putea fi demolata, asa cum s-a intamplat cu tronsonul Orastie - Sibiu.
Autostrada Lugoj - Deva, construita in proportie de 60 la suta, are crapaturi uriase intinse pe 7 kilometri. Pe de alta parte, compania nationala de drumuri promite sa termine in sfarsit autostrada Bucuresti-Ploiesti la care au ramas in aer trei kilometri si jumatate.
Scandalul autostrazii rusinii, Orastie-Sibiu, se repeta si pe santierul autostrazii Lugoj - Deva, spun surse implicate in evaluarea acestei constructii.
Alegeri 2024
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
22:40
Ce a răspuns Nicolae Ciucă la întrebarea dacă a scris versurile manelei ce i-a fost dedicată de Dani Mocanu
22:10
„Cine poate să-l oprească pe Simion”. CTP: „În acest tur 1, fiecare candidat va fi pe barba lui, mai puțin dna Lasconi”
19:35
Peste un milion de tineri vor vota pentru prima dată la alegerile prezidențiale. „Este arma noastră”
Este vorba de tronsonul 2, care se intinde pe 28 de kilometri si costa 130 de milioane de euro. Din pacate, dupa ce a fost facut terasamentul, au aparut crapaturi uriase. Este afectata o zona de aproape 7 kilometri, iar unele fisuri sunt uriase. 50 de centimetri adancime, 30 latime.
Aceste fisuri ar fi aparut pentru ca s-a folosit material prost, potrivit unor surse. Mai multe note de constatare au fost trimise deja la ministerul Transporturilor.
Intre timp, se fac sondari ale terasamentului si la autostrada Orastie-Sibiu. Specialistii urmeaza sa stabileasca daca va mai fi demolat vreun tronson, pe langa cel demolat deja doua luni.
Totusi, ca sa indulceasca pastila, surse din cadrul companiei nationale de autostrazi anunta ca urmeaza semnarea contractului pentru finalizarea autostrazii Bucuresti-Ploiesti. Din aceasta autostrada mai sunt de finisat doar cativa kilometri, langa Bucuresti.
Lucrarile la ciotul de autostrada de 3,5 kilometri de la intrarea in Bucuresti vor incepe la sfarsitul lunii aprilie, anul viitor, promite Compania Nationala de Drumuri. Va fi prima autostrada urbana iluminata din Romania. Aceste lucrari vor dura un an si jumatate si vor costa 35 de milioane de euro. Adica 10 milioane de euro pe kilometrul de autostrada.
Pe final de an, CNADNR spera sa termine lotul doi al autostrazii Timisoara Lugoj. Sunt peste 25 de kilometri si ar sterge rusinea de a incheia 2015 cu minus 9 kilometri de autostrada. Daca vremea va permite lucrarile, ministerul Transporturilor se va lauda in acest an cu 16 kilometri noi de autostrada.