Proiectul prin care statul și organizatorii Untold încearcă să atragă turiști
Festivalurile Untold şi Neversea au pus deja România pe harta mondială a muzicii şi distracţiei, iar anul acesta o transformă într-o destinaţie atractivă.
Organizatorii au bătut palma şi cu Ministerul Turismului şi au lansat campania „România all inclusive". Timp de aproape trei luni, oricine va deţine o brăţară de festival, va avea reduceri la obiective turistice şi pensiuni din toată ţara. Untold este acum ambasador al turismului românesc.
Aproape 500.000 de turişti au ajuns la festivalurile Untold şi Neversea anul trecut, iar mulţi dintre ei nu s-au limitat doar la concerte, ci au vizitat şi atracţiile turistice din Transilvania.
Vara aceasta, organizatorii au făcut un parteneriat cu Ministerul Turismului, iar lista a crescut la peste 70 de obiective din toată ţara. Vor avea acces gratuit sau reduceri de preţ la muzee şi alte locuri de vizitat. Muzeul Brukental din Sibiu, salina Turda, Coloana Infinitului, Delta Dunării, mănăstirea Bârsană, Cetatea Râşnov, Sighişoara, Transfăgărășan, Transalpina, sunt doar câteva dintre destinaţiile care îi aşteaptă cu oferte pe turiştii Untold şi Neversea.
Edy Chereji: „Anul acesta am vrut să ducem mai departe campania pe care am dezvoltat-o în urmă cu 3 ani de zile, tocmai pentru că a prins foarte bine şi pentru că au fost foarte mulţi oameni care au descoperit România şi Transilvania. Punând la comun Untold şi Neversea deschid acum uşile pentru întrega Românie, având obiective turistice care pot fi vizitate cu gratuitate sau o reducere pe baza brăţărilor, din Maramureş, din nordul ţării şi până în Deltă, la malul Mării Negre."
Bogdan Trif, ministrul Turismului: „Este un nou mod de promovare de care trebuie să profităm, este un mod eficient de a arăta turiştilor români, dar mai ales turiştilor străini, frumusețile de care beneficiază România."
Festivalul Untold a devenit în ultimii ani unul dintre cei mai buni promotori ai turismului românesc. Chiar şi artiştii care au urcat pe scenă ne-au făcut reclamă în toată lumea. Un clip făcut în România de Armin vab Buuren a avut peste 30 de milioane de vizualizări.
Bogdan Buta: „Dacă în primul an, artişti importanţi veneau cu avioanele private strict pentru spectacol şi după aceea plecau, toţi mai mulţi îşi planifică să rămână o zi în plus şi să se bucure, fie de festival, fie să mai viziteze şi alte atracţii din jur. Jason de Rulo a fost pe litoral, Steve Aoki vizitase o stână, Armin în jurul Clujului."
Reducerile vor fi valabile pentru cei cu brăţări de festival din 5 iulie până pe 30 septembrie.
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!