Timisorenii renunta la mijloacele de transport in comun.Numarul calatorilor,la jumatate fata de 2010

ratt

Timisorenii calatoresc din ce in ce mai putin cu mijloacele de transport in comun. Acest lucru rezulta din statisticile Regiei Autonome de Transport Timisoara, potrivit carora numarul calatorilor aproape s-a injumatatit in anul 2012 fata de 2010.

In total, in 2010, RATT a inregistrat peste 140 de mii de calatori care au circulat cu mijloacele de transport in comun. Un an mai tarziu, in 2011 numarul calatorilor a scazut cu aproape 40 de mii. In anul 2012 s-a produs cea mai drastica scadere. In total, 74.448 de calatori au folosit mijloacele de transport in comun, cu aproape jumatate mai putin fata de cifrele din 2010. Situatia nu pare sa se imbunatateasca prea mult in acest an. Potrivit estimarilor facute de RATT pentru anul 2013, ar putea circula cu transportul in comun aproximativ 85.000 de calatori.


Odata cu scaderea numarului de calatori, a scazut si numarul de abonamente eliberate. Astfel, daca in 2010 au fost emise 128 de mii de abonamente, un an mai tarziu, numarul acestora a scazut pana la 91 de mii, iar in 2012 au fost eliberate doar putin peste 66 de mii de abonamente.


Numarul de mijloace de transport in comun insa, a ramas aproape la fel in ultimii trei ani. In 2012 circulau la Timisoara 95 de tramvaie, iar un an mai tarziu, doua dintre ele au iesit din parcul RATT. Numarul de troleibuze si autobuze a ramas acelasi pe parcursul ultimilor trei ani: RATT dispune de 50 de troleibuze si 113 autobuze.


Daca a scazut numarul calatorilor, a scazut si numarul personalului care lucreaza la RATT. In 2010 regia avea 1.436 de angajati, iar in prezent, are 910 angajati.

Citește și
ratt
De astazi, R.A.T.T. va avea program de vacanta. Cum vor circula mijloacele de transport
VIDEO. „Am și eu interlopii mei aici!” Cum i s-a dus vestea olteanului Claudiu Pasăre că „visează miliarde”
Articol recomandat de sport.ro
FOTO A apărut îmbrăcată așa pe stadion, iar fanii au reacționat imediat
FOTO A apărut îmbrăcată așa pe stadion, iar fanii au reacționat imediat
Citește și...
Subpasajul Michelangelo creeaza nemultumiri in randul locuitorilor din cartierul Fabric. Afla de ce
Subpasajul Michelangelo creeaza nemultumiri in randul locuitorilor din cartierul Fabric. Afla de ce

Lucrarile la subpasajul Michelangelo nu sunt pe placul tuturor timisorenilor. Asta pentru ca administratia locala si RATT nu au gasit pana acum o solutie prin care mijloacele de transport in comun sa aiba un traseu asemanator cu cel de dinainte.

De astazi, R.A.T.T. va avea program de vacanta. Cum vor circula mijloacele de transport
De astazi, R.A.T.T. va avea program de vacanta. Cum vor circula mijloacele de transport

 Regia Autonoma de Transport in comun din Timisoara anunta calatorii ca de luni, 8 aprilie, mijloacele de transport vor circula dupa programul de vacanta.

Recomandări
SUA au aprobat vânzarea de rachete AIM-9X Sidewinder Block II către România. Proiectilele vor înarma aeronavele F-16 Falcon
SUA au aprobat vânzarea de rachete AIM-9X Sidewinder Block II către România. Proiectilele vor înarma aeronavele F-16 Falcon

SUA au aprobat vânzarea de rachete AIM-9X Sidewinder Block II către România, evaluate la aproximativ 70 de milioane de dolari. Achiziţia va asigura înzestrarea aeronavelor multirol F-16 Fighting Falcon ale Forţelor Aeriene Române.

Câți români spun că vor să meargă la vot pe 9 iunie. „Vom avea un val destul de consistent de tineri”
Câți români spun că vor să meargă la vot pe 9 iunie. „Vom avea un val destul de consistent de tineri”

Vineri începe campania electorală pentru alegerile locale și cele europarlamentare. Aproape 90 la sută dintre români știu că acestea sunt organizate pe 9 iunie.

Cum pot fi integrate în muncă persoanele vulnerabile. „Suntem într-un paradox, avem două milioane de oameni inactivi”
Cum pot fi integrate în muncă persoanele vulnerabile. „Suntem într-un paradox, avem două milioane de oameni inactivi”

România trăiește un paradox al forței de muncă, în care sunt două milioane de persoane inactive, deși cererea, din partea angajatorilor, este foarte mare.