Vine din nou zapada, haosul se intoarce pe sosele!
Firmele care lucreaza in domeniu duc o lupta acerba pentru bugetele de intretinere a soselelor. La mijloc ar fi peste un miliard si jumatate de euro.
Daca maine ar ninge, dintre cele sapte regionale de drumuri si poduri, numai doua au contractele de intretinere semnate, Craiova si Constanta.
In toate celelalte se duc lupte dure intre firmele prezente la licitatie. Uneori se ajunge atat de departe, incat castigatorii care ofera statului pretul cel mai mic pentru deszapezire, sunt ulterior descalificati.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Si asta deoarece, daca pretul cu care o firma se prezinta la licitatii este prea mic, atunci exista suspiciuni ca licitatiile sunt trucate.
In aceste conditii, intervine Consiliul National de solutionare a contestatiilor care trebuie sa solutioneze cazul. Insa de multe ori, statul este cel care cere contestatiile. Cu alte cuvinte statul a ajuns sa se judece in instanta cu statul.
Pana toate procesele de acest gen nu se incheie, trei sferturi din drumurile tarii nu au inca drumari responsabili cu deszapezirea si intretinerea pentru urmatorii patru ani.