Publicitatea la fast-food ingrasa copiii!
Interzicerea reclamelor la fast-food din timpul programelor pentru copii ar reduce numarul copiilor obezi cu 18%, iar pe cel al adolescentilor obezi, cu 14%, arata un studiu al economistilor americani, relateaza Reuters.
Doua dintre cele mai importante companii din industria fast-foodului, impreuna cu alte 20, au semnat un angajament care le obliga sa promoveze exclusiv reclame la mancare sanatoasa pentru copii cu varste mai mici de 12 ani.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Numai trei tari, Suedia, Norvegia si Finlanda, au interzis difuzarea reclamelor in timpul programelor pentru copii, insa cercetatorii sunt de parere ca sansele ca acest lucru sa se intample si in Statele Unite sunt slabe.
Sursa: Pro TV
Etichete: SUA, studiu, obezitate, fast-food, reclame, publicitate,
Dată publicare:
22-11-2008 00:00