Nou incident la United Airlines. O femeie a fost obligata sa-si tina copilul in brate 3 ore, desi cumparase doua locuri
United Airlines a obligat o pasagera sa renunte la locul achizitionat pentru fiul ei in varsta de doi ani si sa-l tina in brate pentru aproximativ trei ore, in ultima parte a unui zbor de optsprezece ore pe ruta Hawaii-Boston.
Shiley Yamauchi sustine ca nu a protestat in momentul in care o insotitoare de bord a obligat-o sa cedeze locul fiului ei, intrucat se temea ca va fi tarata cu forta din aeronava United Airlines.
”Eram speriata si ingrijorata. Calatoream cu un copil si nu voiam sa fiu ranita, nu voiam sa fim raniti”, a declarat Yamauchi.
Alegeri 2024
10:00
Ce averi au candidații la alegerile prezidențiale. De la terenuri și case până la lingouri de aur, bijuterii și tablouri
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
Aceasta mai avea trei ore dintr-un zbor de optsprezece pe ruta Hawaii-Boston, atunci cand aeronava a facut o escala programata la Houston, iar un pasager a urcat la bord cu un bilet pentru scaunul fiului lui Yamauchi.
”Are 12 kilograme. Are jumatatea din inaltimea mea. A fost extrem de incomod... nu imi mai simteam picioarele si bratul stang”.
“I had hoped United had changed their policy after the Dr. Dao incident.” - Shirley Yamauchi https://t.co/adUYwxX1VJ
— NCAPA (@NCAPAtweets) July 6, 2017
Pasagerul s-a asezat pe scaunul din centru, in vreme ce femeia si-a tinut copilul in brate pentru urmatoarele trei ore ale zborului de la Houston la Boston.
United Airlines obliga copii de peste doi ani sa aiba un bilet cumparat, iar compania mentioneaza clar pe site ca acestia trebuie sa ocupe un loc separat. Yamauchi sustine ca a platit 969 de dolari pentru biletul fiului ei pe ruta Hawaii-Boston.
Compania a explicat ca angajatii nu au scanat corect biletul de imbarcare al copilului, iar din acest motiv scaunul a fost vandut unui alt pasager pe aeroportul din Houston.
Reprezentantii United Airlines au anuntat ca-i vor oferi un voucher de calatorii si ii vor rambursa banii pentru al doilea bilet lui Yamauchi.
”Ne cerem scuze profund doamnei Yamauchi si fiului ei. De asemenea, colaboram cu angajatii nostri de la poarta de imbarcare pentru a determina ce s-a intamplat”, se arata intr-un comunicat al United Airlines.
Administratia Federala pentru Aviatie a anuntat ca nu este sigur ca un copil sa stea in bratele parintelui pe durata unui zbor.
”Armele tale nu sunt capabile sa tina un copil in siguranta, in special in timpul unor turbulente neasteptate”, se arata in recomandarile FAA.