Diamantele si piesele vestimentare scumpe nu vor mai fi principala alegere a miliardarilor lumii. Care sunt noile preferinte
Predictiile arata ca in urmatorii ani, consumatorii se vor intoarce la valorile traditionale. Vor alege vacante cu scop educational, produse alimentare cultivate organic si obiecte mestesugaresti.
In Beverly Hills luxul si extravaganta sunt la ele acasa, insa producatorii se tem ca obiceiurile de consum ale clientilor se vor schimba in cativa ani. Astfel, bogatii lumii nu vor mai dori sa-si etaleze pantofii, hainele sau masinile scumpe, produse de brandurile clasice
Raportul arata ca oamenii vor fi mult mai deschisi in a cumpara produse si servicii oferite de companii care au un impact social pozitiv si care au grija de mediul inconjurator.
Brandurile clasice ar putea fi inlocuite cu nume total necunoscute care folosesc materiale de calitate, produse local .
Predictiile mai arata ca va creste cererea pentru arta, pentru obiectele luxoase in editie limitata si pentru locurile exclusiviste de relaxare.