INSPECTORUL VACANTA. Ce au gasit turistii din Eforie Nord intr-o piscina "de vis" doar in poze
Campania Inspectorul Vacanta initiata de Stirile ProTV le-a dat curaj romanilor sa atraga atentia asupra hotelurilor si restaurantelor ce nu isi respecta clientii.
Un utilizator ce ne-a scris pe adresa [email protected] s-a plans de calitatea serviciilor intr-un hotel din Eforie Nord.
"Am fost in perioada 15-21 iunie 2013 la complexul La Perla si am fost surprins de cum stiu ai nostri sa faca turism. Desi stiau ca au rezervari pentru 9 familii, au fost total nepregatiti. Se certau pe portiile de la mese, se uitau la noi de parca am venit sa le luam banii, nu sa le dam 160 lei pe noapte. Pe mail ni s-a spus ca piscina e functionala, dar, stupoare, era murdara si fara apa. Cand am cerut axplicatii, au spus ca nu au avut turisti si ca nu au umplut-o, dar dureaza 4 ore. In realitate, a durat 120 ore si au pus apa peste murdaria din piscina" se plange turistul.
Acesta se mai plange de faptul ca prosoapele nu erau schimbate, iar dusul gunoiului a fost doar "un vis frumos".