Ingineriile financiare din spatele privatizarii ARO - dezvaluiri la "Romania, te iubesc!"

×
Codul embed a fost copiat

Statul roman a pierdut totul: fabrica, masini, plus un oras intreg intrat in somaj. Si acum tot statul este pe cale sa le plateasca aproape 14 milioane de dolari celor care au preluat ARO si n-au fost in stare sa-l reporneasca.

Intreaga poveste o puteti afla duminica, de la 18:00, la "Romania, te iubesc!".

In urma cu cateva saptamani ati urmarit dezastrul de la ARO. Ati vazut cum a fost pusa pe butuci singura masina romaneasca de teren.

Revezi aici materialele "Romania, te iubesc!" despre ARO:

ARO, disparitia unui simbol. Cum a ajuns un brand international si de ce a fost ingropat

Citește și
ARO II
ARO, dispariția unui simbol - Partea II. Măsurile extreme pentru salvarea uzinei au ajuns subiect de film
Putin are un plan de împărțire a Ucrainei care implică și România și i-l va propune lui Trump

"Romania, te iubesc!" a continuat sa investigheze felul in care statul a pierdut unul dintre cele mai importante branduri romanesti.

John Perez, cel care a cumparat ARO pe o suma derizorie, incearca sa obtina de la statul roman aproape 14 milioane de dolari, pentru investitii pe care de fapt nu le-a facut niciodata.

Indignare si neputinta, asta au simtit muscelenii de cand ARO a fost pus pe butuci. Si acum, dupa mai bine de 6 ani de cand a intrat in faliment, John Perez, cel care a cumparat fabrica cu doar 150.000 de euro, incearca sa scoata de la statul roman cateva milioane.

La tribunal se desfasoara ultimele secvente dintr-un film tragic pentru romani. Saptamana aceasta a fost o noua runda in instanta. Avocatul platit de AVAS a cerut o amanare, dar a refuzat sa poarte o discutie despre subiectul ARO in dosarul pentru care a fost angajat de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului.

In schimb avocatul celor de la Global Vehicles este relaxat. La aceasta ora clientul sau nu trebuie sa-i dea ceva statului roman. Dimpotriva, trebuie sa incaseze bani.

Despre ce bani este vorba si care au fost persoanele implicate in semnarea contractului de privatizare de la ARO, aflati duminica, la "Romania, te iubesc!".

Articol recomandat de sport.ro
Reacția lui Gică Hagi după conflictul dintre Denis Alibec și Mircea Lucescu! Mesajul către jucătorul său
Reacția lui Gică Hagi după conflictul dintre Denis Alibec și Mircea Lucescu! Mesajul către jucătorul său
Citește și...
ARO, dispariția unui simbol - Partea III. Istoricul unei privatizări: furt, prostie, dezinteres controlat și interes țintit
ARO, dispariția unui simbol - Partea III. Istoricul unei privatizări: furt, prostie, dezinteres controlat și interes țintit

Privatizarea ARO ar trebui introdusa in manuale. La capitolul "asa nu!". Este blestemul unei privatizari fara cap, al unor afaceri greu de patruns care au atins intreaga industrie romaneasca si continua sa faca victime.

ARO, dispariția unui simbol - Partea II. Măsurile extreme pentru salvarea uzinei au ajuns subiect de film
ARO, dispariția unui simbol - Partea II. Măsurile extreme pentru salvarea uzinei au ajuns subiect de film

În timp ce uzina din Muscel luase drumul declinului, politicienii români s-au dovedit neputincioși în gasirea unor soluții cu adevarat salvatoare.

ARO, dispariția unui simbol - Partea I. Cum a ajuns un brand internațional și de ce a fost îngropat
ARO, dispariția unui simbol - Partea I. Cum a ajuns un brand internațional și de ce a fost îngropat

Înainte de '89, toți românii visau la un ARO, mașina 4X4 românească făcută la Muscel, dar puțini puteau s-o aibă, pentru că era un produs foarte căutat și la export. După 50 de ani de activitate, uzina din Câmpulung și-a incetat activitatea.

Recomandări
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii

În vreme ce la nivel european se vorbește tot mai des despre mari dificultăți pentru economie, iar recesiunea este o realitate pentru Franța și Germania, candidații la Cotroceni promit venituri mai mari, cel puțin pentru o parte din populație, dar și redu

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”
Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”

Marcel Ciolacu spune că va prezenta actele pentru a dovedi că și-a plătit zborul cu un avion privat la Nisa, însă va face acest lucru atunci când va dori el.