Ingineriile financiare din spatele privatizarii ARO - dezvaluiri la "Romania, te iubesc!"
Statul roman a pierdut totul: fabrica, masini, plus un oras intreg intrat in somaj. Si acum tot statul este pe cale sa le plateasca aproape 14 milioane de dolari celor care au preluat ARO si n-au fost in stare sa-l reporneasca.
Intreaga poveste o puteti afla duminica, de la 18:00, la "Romania, te iubesc!".
In urma cu cateva saptamani ati urmarit dezastrul de la ARO. Ati vazut cum a fost pusa pe butuci singura masina romaneasca de teren.
Revezi aici materialele "Romania, te iubesc!" despre ARO:
ARO, disparitia unui simbol. Cum a ajuns un brand international si de ce a fost ingropat
"Romania, te iubesc!" a continuat sa investigheze felul in care statul a pierdut unul dintre cele mai importante branduri romanesti.
John Perez, cel care a cumparat ARO pe o suma derizorie, incearca sa obtina de la statul roman aproape 14 milioane de dolari, pentru investitii pe care de fapt nu le-a facut niciodata.
Indignare si neputinta, asta au simtit muscelenii de cand ARO a fost pus pe butuci. Si acum, dupa mai bine de 6 ani de cand a intrat in faliment, John Perez, cel care a cumparat fabrica cu doar 150.000 de euro, incearca sa scoata de la statul roman cateva milioane.
La tribunal se desfasoara ultimele secvente dintr-un film tragic pentru romani. Saptamana aceasta a fost o noua runda in instanta. Avocatul platit de AVAS a cerut o amanare, dar a refuzat sa poarte o discutie despre subiectul ARO in dosarul pentru care a fost angajat de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului.
In schimb avocatul celor de la Global Vehicles este relaxat. La aceasta ora clientul sau nu trebuie sa-i dea ceva statului roman. Dimpotriva, trebuie sa incaseze bani.
Despre ce bani este vorba si care au fost persoanele implicate in semnarea contractului de privatizare de la ARO, aflati duminica, la "Romania, te iubesc!".
Sursa: Pro TV
Etichete: ancheta, Romania te iubesc, Cosmin Savu, brand romanesc,
Dată publicare:
10-11-2012 19:49