Selfie în spuma de lapte. Unde se poate bea o cafea cu portretul clientului
Dacă vi s-ar pune în faţă o cafea cu propria poză desenată în spumă, n-aţi posta-o pe reţelele de socializare? Iar prietenii v-ar întreba unde aţi găsit aşa ceva şi, fără să vreţi, aţi face reclamă cafenelei.
Exact aşa au gândit şi patronii unei cafenele din Australia, care le oferă clienţilor băuturi cu pozele lor.
La această cafenea din Brisbane, înainte de a-şi primi cafeaua, clienţii au parte de o şedinţă foto improvizată. Un angajat îi face o poză clientului, cu telefonul mobil, apoi aceasta e încărcată într-o aplicaţie specială, sincronizată cu o imprimantă alimentară.
Rezultatul este o cafea cu fotografia clientului, desenată din spuma de lapte.
Client: "E absolut superb. Arată mult mai bine decât credeam. E ca un mic portret în cafeaua ta."
Client: "E o idee foarte tare să pui o fotografie într-o cafea. N-am mai văzut asta nicăieri."
Însă ideea nu e nouă. A aplicat-o deja cu succes o cafenea din Londra.
Jason Sternberg, specialist media: "E destul de simplu să faci o cafea decentă şi sunt atât de multe cafenele care se bat pentru clienţi. Orice poţi face ca să te diferenţiezi pe piaţă e foarte preţios."
Patronii sunt tot conştienţi de puterea reţelelor de socializare şi caută mijloace de a le exploata. O poză reuşită pe Instagram sau Twitter, distribuită masiv, face mai mult decât reclama clasică şi... nu costă nimic.
Candy Gazdagh, patroana unei cafenele: "Cam 70% dintre clienţi vin datorită postărilor noastre sau ale cuiva care ne-a etichetat, ceea ce este enorm."
La cererea clienţilor, angajaţii pot imprima în cafea şi alte fotografii.
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
Sursa: Pro TV
Etichete: cafea, australia, cafenea, marketing, imprimanta, publicitate,
Dată publicare:
02-09-2018 09:10