Se opresc zborurile catre o importanta zona turistica a Romaniei. De ce renunta Tarom la multe curse

×
Codul embed a fost copiat

Conducerea Tarom va anula din aceasta iarna o treime din cursele interne. Zborurile nu mai sunt profitabile, spun sefii companiei de stat.

Premierul, care ocupa in aceasta perioada si functia de ministru interimar al transporturilor, nu este insa de acord cu aceasta strategie. Cert este ca Tarom nu va mai ajunge la Sibiu, Suceava si Targu Mures, orase vizitate si de multi turisti straini.

In acest moment Tarom opereaza 9 curse interne. Toate leaga Bucurestiul de alte orase ale tarii. Din orarul de iarna vor disparea Sibiul, Targu Mures si Suceava. Va fi pastrata insa cursa Sibiu - Munchen si va fi introdusa ruta Cluj - Praga. Vor fi pastrate si zborurile din Iasi catre Bologna, Torino si Londra.

Daca Tarom va renunta la cursa spre Suceava, nu va mai fi niciun zbor direct catre Bucovina, una dintre cele mai importante destinatii turistice ale Romaniei, unde ne dorim sa atragem cat mai multi straini, care prefera transportul aerian.

Tarom spune ca zborurile spre Suceava au fost suspendate din cauza conditiilor proaste de operare a aeroportului pe timp de iarna.

Citește și
Tarom
Costul scandalului intern de la TAROM. Cum a pierdut compania un contract de 5 mil dolari
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

Pretul este cel mai mare inamic al curselor interne. Un zbor dus intors Bucuresti - Sibiu costa 120 de euro si dureaza o ora. Drumul cu trenul sau cu masina dureaza de 4-5 ori mai mult, insa costa de 2-3 ori mai putin.

Decat sa cumpere 3 bilete de avion, multe familii prefera sa piarda o jumatate de zi pana la Suceava sau Targu Mures, mai ales ca drumul cu masina costa la fel indiferent de numarul de calatori.

In prezent nicio companie privata nu opereaza zboruri interne.

Situatia de la Tarom este incerta. Compania are doi sefi cu strategii total opuse. Directorul executiv roman vrea sa vanda cele doua Airbus-uri A310 , singurele avioane ale companiei capabile sa zboare peste ocean, in timp ce managerul privat vrea sa le pastreze si sa deschida o cursa spre Beijing.

Diferentele de opinie au mers atat de departe incat unul dintre sefi a publicat in premiera pe site-ul companiei declaratiile de avere ale angajatilor Tarom, iar celalalt le-a sters cateva zile mai tarziu.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Reacția lui Jake Paul după ce a fost pălmuit de Mike Tyson la cântarul oficial + Ce a zis Iron Mike
FOTO Reacția lui Jake Paul după ce a fost pălmuit de Mike Tyson la cântarul oficial + Ce a zis Iron Mike
Citește și...
VIDEO. Cat castiga o stewardesa si un pilot de avion de la Tarom
VIDEO. Cat castiga o stewardesa si un pilot de avion de la Tarom

Dan Pascariu, presedintele consiliului de administratie al Tarom, a dezvaluit la emisiunea ZF Live de miercuri, 3 aprilie, ce salarii primeste un pilot al companiei si ce salariu are o stewardesa.

Costul scandalului intern de la TAROM. Cum a pierdut compania un contract de 5 mil dolari
Costul scandalului intern de la TAROM. Cum a pierdut compania un contract de 5 mil dolari

Neintelegerile dintre directorul general de la TAROM si Consiliul de Administratie costa milioane compania. Angajatii spun ca se pierd contracte importante, din pricina acestor scandaluri.

Scandalul care tine la sol avioanele Tarom ce pot face curse peste ocean. Ce optiuni sunt
Scandalul care tine la sol avioanele Tarom ce pot face curse peste ocean. Ce optiuni sunt

Singurele doua aeronave din flota Tarom care pot efectua zboruri transatlantice sunt motiv de disputa intre doi sefi.

Recomandări
CE aprobă ajutorul de stat de 790 mil. € acordat de România pentru sprijinirea închiderii minelor de cărbune din Valea Jiului
CE aprobă ajutorul de stat de 790 mil. € acordat de România pentru sprijinirea închiderii minelor de cărbune din Valea Jiului

Comisia Europeană a aprobat o măsură a statului român în valoare de 790 de milioane de euro pentru acoperirea costurilor excepţionale generate de închiderea a patru mine de cărbune necompetitive din Valea Jiului.

Preşedintele regiunii Valencia recunoaşte că au existat erori în gestionarea inundaţiilor și își cere scuze. „Nu voi nega”
Preşedintele regiunii Valencia recunoaşte că au existat erori în gestionarea inundaţiilor și își cere scuze. „Nu voi nega”

Preşedintele regiunii spaniole Valencia, Carlos Mazon, a recunoscut vineri că au existat ”erori” în gestionarea inundaţiilor dramatice de luna trecută, şi a prezentat ”scuzele” sale pentru întârzierile în ajutorarea sinistraţilor, relatează AFP.

CE: Creșterea economiei României nu va fi nici la jumătate din cât se estima, în 2024. Deficitul va ajunge la 8% din PIB
CE: Creșterea economiei României nu va fi nici la jumătate din cât se estima, în 2024. Deficitul va ajunge la 8% din PIB

Estimarea de creștere economică a României a fost recalculată la Comisia Europeană, cu mult sub valoarea stabilită inițial. Pentru 2024, estimarea de creștere economică a României a fost revizuită de la 3,3 la 1,4%.