ePlan. Zece sfaturi practice pentru orice start-up în e-commerce
În această ediție discutăm despre start-upuri și despre 10 chestiuni concrete pe care orice antreprenor în e-commerce trebuie să le cunoască și să le pună în practică.
Valentin Radu, CEO & Founder Omniconvert a oferit informații valoroase în emisiunea ‘’ePlan”, realizată de Andrei Radu – CEO GPeC și prezentator ePlan by Stirileprotv.ro.
Valentin are peste 16 ani de experiență în marketing online, în tehnologie, a fost antreprenor într-un business online, iar acum prin intermediul platformei Omniconvert a lucrat cu mii de magazine online.
Alegeri 2024
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
22:40
Ce a răspuns Nicolae Ciucă la întrebarea dacă a scris versurile manelei ce i-a fost dedicată de Dani Mocanu
22:10
„Cine poate să-l oprească pe Simion”. CTP: „În acest tur 1, fiecare candidat va fi pe barba lui, mai puțin dna Lasconi”
Cât de importantă este mentalitatea cu care pleci la drum în e-commerce?
Valentin Radu, CEO & Founder Omniconvert: ”Sunt oameni care fug de ceva și sunt oameni care fug către ceva. De regulă antreprenorii au un vis și vor să meargă înainte. Eu ca și antreprenor la început am fugit de sărăcie. Eram super sărac aveam 85 de dolari salariul pe lună și a trebuit să fac ceva. Am intrat în antreprenoriat și așa mi s-a schimbat mentalitatea pentru că mi-am dat seama că este despre unde vreau să ajung. Foarte mulți oameni nu realizează că business planul trebuie să fie parte dintr-un life plan. Cred că mentalitatea cu care pleci trebuie actualizată conform realității pe care o trăiești și trebuie să fii flexibil. Cel mai important lucru este ce crezi tu despre tine”.
Andrei Radu: Am observant la magazinele deja lansate că nu se gândesc cu ce se vor diferenția ele de competiție.
Cât de importanți sunt diferențiatorii pentru un business? Cum indentifici niște diferențiatori reali?
Valentin Radu: ”Există o carte pe care o recomand este vorba despre Seth Godin care vorbește despre o vacă mov. Povestește că dacă tu ești la volan și mergi pe drum și vezi numai vaci colorate normal, nu le iei în considerare pe toate. Însă dacă vezi o vacă mov, atunci sigur te vei uita la ea pentru că este diferită. Noi trăim în momentul de față un așa numit mimetism, toată lumea face la fel ca liderul pieței. Dacă nu înțeleg că nu este despre a fi cel mai bun ci despre a fi diferit atunci am pierdut cumva tot jocul. Oamenii funcționează pe ideea de a vedea ceva altfel decât au văzut până acum. Diferențiatorii sunt cheia”.
Descoperiți în VIDEO atașat multe alte sfaturi practice de care trebuie să țină cont orice magazin online aflat la început de drum.