Oamenii de afaceri se promoveaza mai nou pe Facebook. Si profitul vine
Tot mai multi patroni au inteles ca promovarea unei afaceri pe astfel de site-uri le aduce notorietate si ii ajuta sa faca profit, asa ca au trecut la treaba.
Isi fac reclama pe internet si castiga numerosi clienti.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Am studiat fenomenul si am observat ca tinerii sunt foarte activi pe pagini de socializare, pe Facebook. Si am zis ca putem veni cu ideile noastre, cu ce facem, ca o forma de reclama, pentru o forma de reclama gratuita", a spus Mihaela Tulcan, proprietara pizzerie.
Si nu s-a inselat. De cand are cont pe o pagina online de socializare, spune ca vanzarile s-au dublat si a reusit sa gaseasca si noi angajati.
Un director din Poiana Brasov spune multumit ca, dupa ce si-a promovat complexul de vile si pe internet, are si mai multi clienti. Cu un singur click, acestia pot sa vada cum arata camerele ori ce contin meniurile.
Aceasta moda a prins si in randul oamenilor de afaceri din Cluj.