Noul SUV BMW. Lansarea-eveniment a masinii care poate schimba istoria marcii. GALERIE FOTO
BMW a lansat noul X6, evenimentul anului pentru companie, pentru piata de masini mari si pentru saloanele auto.
X6 a fost modelul care a impartit "fanaticii" marcii in doua: cei care au dat cu ea de pamant pentru un design "ciudat" si cei care mai aveau putin si se inchinau la el. A fost mereu o declaratie de avere si cei mai excentrici clienti au luat-o fara sa chibzuiasca intre el si alte modele.
Tuning-urile au fost multe si agresive, fie la motor, fie pe-afara. Asa s-a vandut in 200.000 de bucati de cand a aparut prima generatie si a continuat cu faceliftul.
A doua generatie are detalii schimbate, care o plaseaza undeva intre facelift si model nou. Sunt 3 cm in plus la lungime, niste linii schimbate de-a lungul caroseriei, prize de aer standard pe aripi si un pic reorganizate distantele si proportiile elementelor din grila fata.
Stopurile sunt integral cu LED-uri, head-up display-ul este in culori, iar portbagajul are o capacitate totala de 1.530 de litri ultimul rand de scaune rabatat.
Cel mai puternic X6 nou ramane 50 “i”-ul, cu 450 de cai putere de data asta, 650 Nmetru cuplu si 0-100 km/h in 4.8 secunde. Toate motoarele sunt biturbo, inclusiv cel de 3 litri si 300 de cai disponibil pe variantele cu tractiune doar spate. Da, acesta este zvonul, ca BMW e gata sa devina primul producator premium care scoate un SUV mare cu tractiune doar pe puntea spate.
Cutiile automate Steptronic vin cu 8 trepte standard. In rest, masina are aceleasi dotari highend ireprosabile confort-siguranta care sunt pe toate BMW-urile scumpe. Preturile pleaca probabil de pe la 65-70.000 de euro, ca la generatia deja pe cale de disparitie. Cel mai ieftin model va fi cel 4x4, diesel de 3 litri si 250 de cai.
Duminica la ProMotor vedeti prezentarea integrala a noului BMW X6 2015! De la 10.00 pe Sport.ro
Text: Dan Alexandru Banu / editor www.incont.ro