Mercedes-Benz recheamă 292.000 de vehicule în SUA, cerând şoferilor să nu le mai conducă
Divizia din Statele Unite a Mercedes-Benz recheamă 292.000 de vehicule ML, GL şi R-Class, fabricate între 2006 şi 2012, din cauza problemelor de frânare, îndemnând proprietarii înceteze imediat să le mai conducă, transmite Reuters, scrie News.ro.
Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) a declarat că producătorul german de automobile a emis o rechemare voluntară, avertizând proprietarii vehiculelor să nu le mai conducă, din cauza servofrânelor care ar putea fi corodate, ceea ce le-ar putea afecta grav capacitatea de frânare, crescând riscul unui accident.
Mercedes-Benz SUA a declarat că nu au existat accidente, răniri sau decese legate de această problemă.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Compania a spus că va oferi remorcare gratuită proprietarilor vehiculelor afectate. Dacă este necesară o reparaţie, un dealer Mercedes va ajuta la asigurarea transportului alternativ.
NHTSA a spus că vehiculele care nu prezintă coroziune avansată vor putea continua să fie conduse fără nicio acţiune ulterioară, în timp ce vehiculele cu coroziune avansată vor avea un test suplimentar.
Vehiculele care trec testul vor putea fi conduse până la doi ani, dar se vor întoarce apoi pentru o reparaţie suplimentară, în timp ce cele care nu trec testul vor necesita înlocuirea servofrânelor.
NHTSA a spus că, în cazuri rare de coroziune foarte severă, ”o manevră de frânare deosebit de puternică sau puternică ar putea provoca daune mecanice la servofrână, prin care legătura dintre pedala de frână şi sistemul de frână s-ar distruge”.
În acest caz, ”nu ar fi posibilă încetinirea sau oprirea vehiculului prin frâna de serviciu”.