CNAIR vrea sa ii prinda pe angajatii care nu astupa gropile cu ajutorul Waze. Soferii, rugati sa dea o mana de ajutor

×
Codul embed a fost copiat

Compania Nationala pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere vrea sa monitorizeze gropile de pe sosele cu ajutorul soferilor.

Toate craterele raportate pe o aplicatie de GPS vor ajunge la conducerea companiei, care va reusi astfel sa-i controleze pe muncitorii din subordine. In acest moment, dureaza cateva saptamani pana cand CNAIR afla de un crater si repara drumul.

Gropile aparute pe drumurile nationale si pe autostrazi depind foarte mult de incompetenta angajatilor CNAIR. Poate trece multa vreme pana cand sunt depistate, raportate si astupate.

La kilometrul 30 de pe autostrada Bucuresti-Constanta gasim o serie de gropi destul de periculoase pentru cine circula cu 130 de kilometri pe ora. Din pacate, aceste gropi au fost semnalate de soferi inca de acum o saptamana, insa pana acum nu s-a intamplat nimic.

Citește și
gropi asfalt
Milioane de euro cheltuite pe drumuri care se distrug dupa o iarna. Ce s-a vazut in laborator la o bucata rupta de asfalt

Chiar si dupa ce este descoperita de angajatii, groapa are multe sanse sa "supravietuiasca" interventiei, pentru ca reparatia esta facuta de mantuiala. Am surprins o echipa de muncitori aruncand asfalt in gropi intr-un stil romanesc. Au plecat rapid cand au vazut camera.

Pe hartie avem cu o groapa mai putin pe Autostrada Soarelui. In realitate, insa, muncitorii au aruncat cateva lopeti in aceasta groapa pe care masinile in curand o vor imprastia pe toata autostrada.

Din cauza ca nu a fost afanat, asfaltul este ca un pamant afanat. Pentru ca nu mai au incredere in angajati, sefii CNAIR au decis sa afle de la soferii care raporteaza gropile pe aplicatia GPS Waze. Au semnat un protocol cu reprezentantii aplicatiei si vor primi raportari despre locurile unde se afla aceste gropi.

Alex Serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR: "Astfel sa putem sa intervenim cat mai repede pentru remedierea problemelor. O sa existe un proiect pilot, dar o sa-l facem sa functioneze pe toata reteaua de infrastructura rutiera."

Paul Dorneanu, coordonatorul comunitatii waze in Romania: "Va fi in timp in real si vorbim de toate informatiile din trafic cele mai importante gropile, gropile periculoase."

CNAIR va strange astfel informatii despre gropile de pe drumuri nationale si autostrazi. Daca nu vor disparea rapid, angajatii responsabili de tronsonul respectiv risca sa fie sanctionati.

Articol recomandat de sport.ro
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă
Citește și...
Groapa de gunoi, in mijlocul uneia dintre cele mai frumoase paduri din Suceava.
Groapa de gunoi, in mijlocul uneia dintre cele mai frumoase paduri din Suceava. "Trec turistii pe langa maldarul de mizerii"

TARA GUNOAIELOR, partea a III-a. Gunoiul nostru e de trei ori mai ieftin decat in Europa. E motivul pentru care nu ne intereseaza ce facem cu el. Reciclam maxim 10%, restul se depoziteaza in gropi care s-au transformat in adevarati munti de gunoaie.

Milioane de euro cheltuite pe drumuri care se distrug dupa o iarna. Ce s-a vazut in laborator la o bucata rupta de asfalt
Milioane de euro cheltuite pe drumuri care se distrug dupa o iarna. Ce s-a vazut in laborator la o bucata rupta de asfalt

Drumurile noastre sunt pline de gropi care ne distrug masinile, in timp ce autoritatile nu penalizeaza pe nimeni. Acorda insa cu generozitate contracte banoase firmelor care asfalteaza atat de prost, incat la prima ploaie ori ninsoare apar cratere.

Dupa o primavara capricioasa, Bucurestiul este din nou plin de gropi. Pe unele strazi se circula mai rau ca pe camp
Dupa o primavara capricioasa, Bucurestiul este din nou plin de gropi. Pe unele strazi se circula mai rau ca pe camp

Dupa o iarna grea si o primavara capricioasa, Bucurestiul este din nou plin de gropi.

Nepasarea autoritatilor care ne obliga sa circulam pe sosele pline de gropi a fost taxata de politie. Ce amenda a luat CNAIR
Nepasarea autoritatilor care ne obliga sa circulam pe sosele pline de gropi a fost taxata de politie. Ce amenda a luat CNAIR

Nepasarea autoritatilor care ne forteaza sa circulam pe sosele pline de cratere sau reparate in bataie de joc a fost taxata de Politia Rutiera.

Recomandări
Ciolacu n-ar mai vrea o dată premier, iar partidele fug de responsabilitatea Finanțelor. Ce s-a negociat: ”Am mâncat cozonac”
Ciolacu n-ar mai vrea o dată premier, iar partidele fug de responsabilitatea Finanțelor. Ce s-a negociat: ”Am mâncat cozonac”

După nenumărate tensiuni, PSD, PNL și UDMR ar putea ajunge curând la un acord în coaliție. Sâmbătă au purtat noi negocieri la Parlament, pentru a definitiva lista cu ministere.  

Noul Parlament a fost învestit oficial. Motivul ciudat pentru care toți senatorii UDMR au depus de două ori jurământul
Noul Parlament a fost învestit oficial. Motivul ciudat pentru care toți senatorii UDMR au depus de două ori jurământul

Aleșii din actuala legislatură au depus sâmbătă jurământul. Lucrurile s-au complicat puțin în Senat, unde parlamentarii UDMR au fost nevoiți să se întoarcă la pupitru pentru că le-a lipsit un pasaj important din text.

INTERVIU cu Aura Șova, câștigătoarea ”Vocea României 2024”: ”M-am făcut arhitect ca să pot să fac un azil de bătrâni”
INTERVIU cu Aura Șova, câștigătoarea ”Vocea României 2024”: ”M-am făcut arhitect ca să pot să fac un azil de bătrâni”

Aura Șova a câștigat Vocea României 2024. După săptămâni în care vocea ei a răsunat în toate etapele show-ului, telespectatorii au decis ca trofeul și premiul în valoare de 100.000 de euro să ajungă la concurenta din echipa lui Tudor Chirilă..