CNAIR vrea sa ii prinda pe angajatii care nu astupa gropile cu ajutorul Waze. Soferii, rugati sa dea o mana de ajutor
Compania Nationala pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere vrea sa monitorizeze gropile de pe sosele cu ajutorul soferilor.
Toate craterele raportate pe o aplicatie de GPS vor ajunge la conducerea companiei, care va reusi astfel sa-i controleze pe muncitorii din subordine. In acest moment, dureaza cateva saptamani pana cand CNAIR afla de un crater si repara drumul.
Gropile aparute pe drumurile nationale si pe autostrazi depind foarte mult de incompetenta angajatilor CNAIR. Poate trece multa vreme pana cand sunt depistate, raportate si astupate.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat în propaganda electorală
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
La kilometrul 30 de pe autostrada Bucuresti-Constanta gasim o serie de gropi destul de periculoase pentru cine circula cu 130 de kilometri pe ora. Din pacate, aceste gropi au fost semnalate de soferi inca de acum o saptamana, insa pana acum nu s-a intamplat nimic.
Chiar si dupa ce este descoperita de angajatii, groapa are multe sanse sa "supravietuiasca" interventiei, pentru ca reparatia esta facuta de mantuiala. Am surprins o echipa de muncitori aruncand asfalt in gropi intr-un stil romanesc. Au plecat rapid cand au vazut camera.
Pe hartie avem cu o groapa mai putin pe Autostrada Soarelui. In realitate, insa, muncitorii au aruncat cateva lopeti in aceasta groapa pe care masinile in curand o vor imprastia pe toata autostrada.
Din cauza ca nu a fost afanat, asfaltul este ca un pamant afanat. Pentru ca nu mai au incredere in angajati, sefii CNAIR au decis sa afle de la soferii care raporteaza gropile pe aplicatia GPS Waze. Au semnat un protocol cu reprezentantii aplicatiei si vor primi raportari despre locurile unde se afla aceste gropi.
Alex Serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR: "Astfel sa putem sa intervenim cat mai repede pentru remedierea problemelor. O sa existe un proiect pilot, dar o sa-l facem sa functioneze pe toata reteaua de infrastructura rutiera."
Paul Dorneanu, coordonatorul comunitatii waze in Romania: "Va fi in timp in real si vorbim de toate informatiile din trafic cele mai importante gropile, gropile periculoase."
CNAIR va strange astfel informatii despre gropile de pe drumuri nationale si autostrazi. Daca nu vor disparea rapid, angajatii responsabili de tronsonul respectiv risca sa fie sanctionati.