Bulevardul Dragalina, reabilitat in urma cu doi ani, din nou in santier. Ce scuza are Primaria Arad

Ultima actualizare: 09-08-2013 06:47
Bulevardul Dragalina, Arad

Reabilitatarea bulevardului Dragalina, din centrul Aradului, a fost finalizata in urma cu doar doi ani, insa muncitorii s-au intors la treaba, spargand asfaltul si pavajele noi.

Doar ca de aceasta data sunt alti muncitori, cei ai CET, care au fost nevoiti sa intervina dupa ce au aparut fisuri in conductele de apa calda din zona. Ei acuza ca lucrarile de reabilitare a bulevardului, finantate de municipalitate, au fost facute de mantuiala.

Lucrarile au prevazut refacerea infrastructurii si crearea unor parcari pavate. Se pare insa ca tocmai pavajele sunt problema, pentru ca acestea permit infiltratii care produc eroziune la nivelul magistralelor de apa calda, care sunt si asa vechi.

S-a constatat ca pavajul nu respecta anumite standarde, lipsind folia care impiedica infiltratiile. De asemenea, canalizarea nu este bine realizata si nu poate prelua debitul de apa pluviala, care ajunge sa se infiltreze si sa erodeze conductele CET. Aceste magistrale sunt mai vechi, dar erau in stare foarte buna pana la reabilitarea strazii”, a declarat un reprezentant al CET Arad, care doreste sa-si pastreze anonimatul, institutia fiind sub autoritatea Primariei, tocmai cea aratata cu degetul.

De cateva zile, au loc lucrari de schimbare a conductelor fisurate, dar problemele abia de acum se vor accentua.

Sa nu se mire nimeni daca aceasta strada va deveni un santier permanent in urmatorii ani, pe masura ce apar noi fisuri intre Boul Rosu si Primarie. Daca exista folia care sa impiedice infiltratiile, acum nu eram in aceasta situatie”, a mai declarat, pentru StirileProTV.ro/Vest, reprezentantul CET Arad.

Referitor la aceasta situatie, Primaria are un alt punct de vedere.

Corina Draghici, purtator de cuvant Primaria Arad: “Investitia realizata pe bulevardul Dragalina a respectat anumite norme tehnice. Operatorul de termoficare invoca niste motive in conditiile in care in zona respectiva sunt cele mai vechi magistrale din oras, care provoca cele mai multe incidente in subteran”.

Lucrarile de inlocuire a conductelor de apa calda fisurate vor dura cel putin inca o saptamana. La final, ramane de vazut cum va fi petecit asfaltul si cum vor fi refacute pavajele.
 

Citeste și...
Parteneri
VIDEO PROTVPLUS.RO