Sunt tineri, frumosi si vor mosteni o avere. Copiii oamenilor de afaceri din Romania care vor sa calce pe urmele parintilor
Copiii marilor oameni de afaceri din Romania au crescut si au devenit antreprenori care vor sa demonstreze ca pot avea succes, asemenea parintilor lor.
Daca fiica cea mica a Cameliei Sucu si-a deschis un spatiu de joaca, cea a lui Ioan Popa se pregateste sa preia fabrica si ferma de pasari a familiei. In schimb, baiatul lui Dinu Gheorghe se ocupa de IT si agricultura.
Cristina Sucu lucreaza cot la cot cu angajatii, pentru a-si face fericiti clientii: copii de toate varstele. Este fiica lui Dan si a Cameliei Sucu, doi oameni care au facut milioane de euro.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Pasiunea pentru afaceri o are de mica doar ca acum la 23 de ani, si-a deschis, impreuna cu sotul un spatiu de joaca.
"Mereu am fost in cautare de oportunitati, am calatorit foarte mult si am vazut nevoia unui loc de joaca", spune Cristina.
Investitia de aproximativ 700 de mii de euro, facuta din banii parintilor, va fi returnata pina la ultimul banut, promit tinerii.
Daca la prima vedere pare mai degraba o candidata la Miss, Theodora Popa ia prin surprindere pe oricine, atunci cand spune ca se ocupa de o ferma de pasari. Tanara chiar se pregateste sa preia afacerea cu pui, de mai bine de o suta de milioane de euro, a tatalui sau, Ioan Popa.
La fel de mandru este si Dinu Gheorghe, al carui fiu de 28 de ani a mostenit de la el spiritul antreprenotrial. Juniorul a infiintat la inceputul anului, impreuna cu doi asociati, o companie de IT, care vinde softuri in Statele Unite.
In plus, Dinu are si o sera de rosii cherry in Constanta, din care livreaza produse pentru marile hipermarketuri. Tanarul sustine ca nu se foloseste de faima tatalui.
Fie ca si-au infiintat propriile afaceri sau se pregatesc sa le preia pe ale parintilor, acesti tineri se ghideaza dupa zicala "Dumnezeu iti da, nu-ti baga si-n traista".
Iar ca sa reziste intr-o lume in care pe cumparator nu il intereseaza cum ii cheama pe tatal sau pe mama ta, ci doar calitatea produsului, sunt hotarati sa demonstreze ca isi merita banii prin munca.