Razboiul celor mai luxoase vitrine. Patronii de magazine platesc chiar si 50.000 de euro pentru cele mai frumoase decoratiuni
Dupa moda din vest si magazinele din Romania, incep sa intre in razboiul vitrinelor de Craciun.
Patronii investesc si 50.000 de euro pentru amenajarea lor si angajeaza designeri din Occident, unde vitrinele sunt adevarate opere de arta. Ne atragem astfel clientii, in cea mai importanta perioada a anului pentru comert, ne explica reprezentantii magazinelor.
Razboiul vitrinelor incepe si in Bucuresti, din noiembrie, cand magazinele intra intr-o competitie dura, in care luxul si stralucirea primeaza, iar clientii sunt incantati.
Alegeri 2024
19:35
Peste un milion de tineri vor vota pentru prima dată la alegerile prezidențiale. „Este arma noastră”
15:04
Traian Băsescu: ”Susțin Forța Dreptei în folosul doamnei Lasconi. Pe Geoană, dacă îl zdruncin puțin, își pierde busola!”
15:02
INTERVIU. Traian Băsescu: ”Sunt cei mai slabi candidați din toate alegerile prezidențiale prin care a trecut România”
12:55
Ce atribuții are, de fapt, președintele României. Cât de puternic este „primul om în stat”, conform Constituției
Ca sa iasa in evidenta, un magazin din Dorobanti, un cartier cu multe magazine de lux din Bucuresti, a adus un designer specializat din Londra. Yogesh a gandit o vitrina cu mai multe stiluri de Craciun. Craciun in Africa, Craciun in adancul Oceanului Pacific si unul de tip carusel.
Yogesh Jeeawon, designer de vitrine: "Este un intreg razboi al vitrinelor in intreaga lume, competitia din intreaga lume este sa vada cine are cele mai frumoase vitrine. De regula, cele mai frumoase sunt in New York sau in Londra."
La New York, Londra si Paris exista o adevarata industrie a vitrinelor de Craciun. Sumele investite sar de sute de mii de euro, iar designerii se intrec in idei spectaculoase.
Echipe intregi de artisti, pictori sau sculptori lucreaza la o singura vitrina pentru ca in final publicul sa vada din strada o adevarata opera de arta.
In Romania, nu danseaza balerine. Vitrinele noastre sunt inca traditionale, inundate de globuri, braduti si jucarii de Craciun. Cei care vor sa sparga tiparele spun insa ca efortul merita: "Ca sa arate spectaculos, investitia intr-o vitrina este foarte mare. Cea de aici a ajuns la aproape 50 de mii de euro. De exemplu, numai paunul a costat 400 de euro."
Simona Radulescu, patron de magazin: "Consider ca vitrinele sunt cartea noastra de vizita. Foarte multi oameni intra ca au vazut o vitrina frumoasa."
Designerii occidentali lucreaza luni intregi la proiectul unei vitrine de Craciun.