Povestea domnului Vasile care a emoționat o țară întreagă izbucnind în lacrimi după Dacia lui. ”A fost ca și copilul nostru”
Bătrânul care a emoționat o țară întreagă după ce a început să plângă în momentul în care și-a vândut Dacia, de care a avut grijă timp de 34 de ani, a mărturisit care a fost motivul real pentru care a dat mașina.
Într-un nou videoclip postat pe TikTok domnul Vasile povestește cum l-a întâlnit pe Norocel Buzdug, noul proprietar al Daciei. Cei doi erau în trafic pe străzile din Brașov, când tânărul i-a făcut semn să tragă pe dreapta și i-a propus să-i vândă lui mașina.
Domnul Vasile care a fost mecanic de locomotivă timp de 30 de ani a mărturisit că nu din cauza banilor a vândut mașina: ”Nu am dat-o pentru că am fost nevoit și nici pentru bani. Nu stăteam în banii ăia”.
Bătrânul a continuat: ”Nu regret, dar ceva s-a rupt în noi. A fost ca și copilul nostru”.
De asemenea, domnul Vasile a mărturisit și care a fost motivul pentru care a izbucnit în lacrimi: ”Pentru că e sufletul nostru, a fost a noastră, luată de nouă. N-am avut niciodata neplăceri din cauza ei n-am avut evenimente, nimic. Ne-a dus aproape toată țara”.
@norocelalexebuzdu Buna ziua tuturor!azi am avut placerea vizitei domnului Vasile,la Daciuta lui!acest video sper sa lămurească toate întrebările si suspiciunile!!!si din nou îi mulțumesc domnului ca a întreținut-o atat de bine timp de 34ani!!!Dacia nu se vinde,ea va rămâne in mica mea colecție!!!
♬ sunet original - Norocel Alexe Buzdug
@norocelalexebuzdu Greu sa te desparti de Dacia pe care ai tinuto 34 ani ????????❤️
♬ sunet original - Norocel Alexe Buzdug
Oamenii s-au mobilizat să îi răscumpere Dacia
Administratorului unei pagini cu aproape 200.000 de aprecieri și-a mobilizat comunitatea să-i poată recupera mașina omului.
Antalion, administratorul paginii Bucharest: „Am primit zeci de telefoane, mesaje, oamenii s-au oferit din start să ne ajute cu informații despre cine a cumpărat autoturismul pentru a-l putea contacta. Unii sunt din România, mulți din București, dar și foarte mulți din Diaspora. Erau dispuși să dea oricât, nu ne întrebau dacă suntem de acord cu anumită sumă, ci unde să trimită”
Uimit, proprietarul a mulţumit, însă a spus că nu banii au fost motivul pentru care a decis să se despartă de Steluţa, cum îi spune el Daciei lui. Ci faptul că nu o mai putea îngriji. De aceea s-a hotărât să o dea unui colecţionar din Braşov.
Gheorghiță Alexe, colecționar: „L-am văzut pe domnul Vasile cu ea, în fața mea la semafor. Mi-a sărit în ochi, îmi aminteam...asta e mașina pe care eu am pozat-o prin 2016. Mă duc, mă uit, aia e. Îl depășesc, îl las iar să treacă în fața mea și l-am urmărit. Nu a dat o ca nu a avut bani.”
Chiar dacă are 34 de ani, Steluţa nu-şi arată vârsta. Pare încă tânără, judecând după caroserie și kilometraj. Are doar 41.000 de kilometri.
Alin Ionescu, „Mașinistul”- colecționar: „Oamenii acum 30-40 de ani își cumpărau o mașină pentru întreaga viață. Se știe că așteptai pentru o Dacie șapte ani, nu mai zic până aveai bani, așteptai foarte mult. Și, în cele din urmă când venea, oamenii nu se gândeau ca astăzi: mi-am luat o mașină în leasing, o plătesc, îmi iau alta. În ultimii cinci ani sunt tot mai mulţi colecţionari.”
Pentru ca o mașină să fie considerată de epocă trebuie să fie mai veche de 30 de ani și să fie într-o stare bună. În România sunt peste 5.000 de astfel de vehicule.