Mentenanță la infrastructura de metrou între stațiile Lujerului și Politehnica. O bucată din șină a fost schimbată
Străzile Capitalei sunt pustii noaptea, dar în subteran e mare agitație. După miezul nopții, la metrou se fac reparații și verificări, pentru ca oamenii să călătorească în siguranță.
Doar anul trecut, 400.000 de bucureșteni au luat metroul în fiecare zi. Sunt de peste trei ori mai mulți clienți decât pe căile ferate din toată țara.
De noaptea trecută, timp de două săptămâni, va fi înlocuită inclusiv șina de metrou, între stațiile Lujerului și Politehnica, date în folosință în 1983.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
O bucată din șină a fost schimbată după 41 de ani, când și-a atins capacitatea de 490 de milioane de tone.
Cu alte cuvinte, aceasta esta greutatea cumulată care a trecut în ultimele patru decenii peste liniile de metrou ce duc spre cartierul Militari. 60 de muncitori se ocupă de lucrări.
Șchiopu Dorin, șef-adjunct de secție: „120 de metri de linie cale, mâine seara vom continua această lucrare încă 120 de metri până pe 4 aprilie.”
Echipajele iau la pas tunelul, pentru a vedea unde sunt probleme. Iar cu ajutorul unei drezine, șinele vechi sunt tăiate și înlocuite cu unele noi.
Gogan Constantin, maistru coordonator: „Se găurește șina pentru eclisare. Pasul următor, o să schimbăm și celălalt fir și același procedeu.”
Totul trebuie să fie gata la ora 4 dimineața, înainte ca primele garnituri să se pună în mișcare, pentru a prelua călătorii.